kedd, január 01, 2013

Új év

Új blogfelület. Ne ijedjetek meg tőle, hamar meg lehet szokni, és ha ez már megtörtént, jobban fogjátok szeretni az előzőnél, mert könnyebben kezelhető, gyorsabban kikereshetőek régebbi bejegyzések is. Talán így a kommunikációt is sikerül felpörgetni, és  újból áttehetem ide a főbázist a facebookról.

 Új év kezdődött. Én már attól elfáradok, ha belegondolok mennyi új kihívás, megoldandó feladat, mennyi változás vár rám ebben az évben. Remélem csak azért,mert az elmúlt napokban betegeskedtem, és nincs túl sok energiám, mert sok-sok erőre lesz szükségem.
Persze ha minden jól megy ezek valójában egytől egyig szuper változások lesznek és ez az év végre már nem a túlélésről, hanem az előrelépésről fog szólni számomra is.

A hónap számomra legkedvesebb képével szeretnék Boldog Új Évet kívánni mindenkinek!


7 megjegyzés:

anyahajó írta...

Nagyon tetszik az új outfit, illik hozzád a rózsaszín háttér is. Az új évre pedig sok-sok sikeres lépést kívánok!

Ledeczki Anna írta...

Csak az a bajom vele, hogy fejlécet nem lehet csinálni. Vagy igen?

Colette írta...

Örülök, hogy egyre többen váltunk és bízunk a felpörgésben!;-) Boldogabb évet nektek is Anna!

Ledeczki Anna írta...

De jó, nálad is? :) Elárulhatnád, hogyan csináltad a cím alatti menüt, mert ez a jobb oldali menüsáv eléggé el van dugva

Colette írta...

Ha belemész a bloggerbe, a bejegyzéseidhez, akkor van ott olyan, hogy oldalak... áttekintés, bejegyzés, oldalak... a harmadik kis fül, és azon belül tudsz létrehozni egy-egy oldalt, ahová az infókat csoportosíthatod. Ha nem boldogulnál, írj e-mail, megpróbálom akkor részletesebben. Cserébe egy varázsszó, hogyan mentem el a személyre szabást? Többször nekiültem átvariálni a színeket és a mentés után marad minden a régibe:-(

Ledeczki Anna írta...

Köszi! Mindjárt utánanézek a mentésnek, és jövök:)

Ledeczki Anna írta...

Nem hiszem el,most nekem sem menti el :(