csütörtök, január 17, 2013

Lovacskás lánc


Mostanában leginkább gyerekeknek készítek ékszereket, és mivel Rozi kedvenc állata a ló, nem volt kérdéses milyen lánc készüljön neki:)


Rozit jó ideje csak a lovak érdeklik, leginkább a pónik, és hála az "én kicsi pónim" című rajzfilmnek legesleginkább Rarity, Fluttershy, és a többi borzadály -mondtam volna ezt még nemrég, de
azután engem is megfertőzött a póniláz.
A szokásos vasárnapi lomtalanítás csalt bennünket az utcára aznap és egy közeli utcában találtunk egy pónit, amit Rozi nagyon megszeretett, majd később el is vesztett, órákig kerestük a parkban de nem lett meg. Nem sokkal később egy garázsvásáron találtunk egy hasonló lovat, de Rozi folyamatosan emlegette az előzőt.
Közben kapott újakat is, nézte a rajzfilmet, és karácsony előtt már a pónik körül forgott minden. Ekkor határoztam el, hogy felkutatom az elveszett póni pontos mását, és beleástam magam a témába. Arra emlékeztem, hogy méhecskék voltak rajta, de a nevét nem tudtam. Nagy nehezen rátaláltam az e-bay-en, és megrendeltem Németországból.
A keresgélés során pedig gyönyörű pónikra, és  megszállott gyűjtőkre leltem, akik hihetetlenül magas összegeket képesek kifizetni egy-egy ritka példányért. Kiderült, hogy már 1982 óta gyártja a Hasbro ezt a játékot. A mostani, elmúlt években megjelent lovaikat továbbra is borzalmasnak tartom, de a 80-90-es években készültekbe egyenesen beleszerettem. Pár darabra már sikerült szert tenni- egytől-egyig hibás darabok, ezért a gyűjtőket nem érdeklik- de még vannak kiszemelt példányok:)

Ő a legújabb  szerzemény:





6 megjegyzés:

cassia.wu írta...

Beautiful!!!!

BCili írta...

Ezek a csepp lányok megőrülnek azért amiért mi is megőrültünk annak idején :) Annak idején 86ban az első 600 Ftomat egy ilyen a Tietekhez nagyon hasonlóra költöttem, ma is megvan :) Gyönyörű Rozi, finom kis rózsás arca és bájos fürjei!

anyahajó írta...

Igen, pónik már az én gyerekkoromban is voltak - de még csak nyugatról lehetett őket kapni és csak a legkiváltságosabbaknak volt az osztályban. Igazi státuszszimbólum :)

Katalin írta...

gyönyörű ez a kislány, hölgy:))

Gabi írta...

Ó, Rozi nagyon megértené magát a kisfiammal! ;) Nálunk most póni szezon van. Kíváncsi vagyok mi jön utána!? Szuper kreatív ötleteid vannak! Érdemes lenne egy könyvbe foglalni öket!

Ledeczki Anna írta...

Köszi Gabi! Nálunk a dínókorszak tombol éppen :))A könyv tervbe van véve, majd talán egyszer :)