vasárnap, február 12, 2012

Párizsi napló

Itt jártam tegnap: http://www.aiguille-en-fete.com/
Amolyan kiállítás és vásárféle, ahol minden megtalálható a kézimunkázók számára, legyen az kötés, foltvarrás, horgolás, hímzés, varrás.
Olyan eget rengető különlegességeket, újdonságokat nem láttam, de begyűjtöttem jópár párizsi bolt címét, és képzeljétek már itthon vettem észre a katalógusban, hogy a tatabányai foltvilág is jelen volt a kiállítók között:))

A kiállított munkák közül ez tetszett a legjobban. Nem láttam még ilyen technikával készült képet. Nagyon érdekes volt. Bár van némi fenntartásom az ilyen típusú alkotásokkal szemben, mert gyanítom, hogy számítógép segítségével készülnek..de mindegy...különleges volt és tetszettek a színei:



A legszebb horgolásokat pedig  az angol SELVEDGE standján láttam. Kézzel festett merinó gyapjúból készülnek a munkáik, gyönyörűek a  színek.
Íme néhány kép, de talán érdemesebb a honlapjukon körbenézni




A kiállításon bemutatkozó párizsi boltok közül pedig ez volt a kedvencem: La Petite Maison dans la Villette

(a kép a bolt blogjáról való)

6 megjegyzés:

amison írta...

ez a cernas kep gyönyörü!!en Kinaban lattam varrottat, de azt evekig csinaltak. Itt nekem ugy tünik, mintha ragasztva lenne az elsö reteg(?).

Ledeczki Anna írta...

Igen, én is úgy láttam, hogy ragasztva van. Kíváncsi lennék hány méter cérnát használtak fel hozzá. Jó nagy kép volt:)Minimum 80×80-as, de inkább nagyobb.

Márta néni azéris írta...

Ehhez a cérnaképhez nem elég a jó szem, és a sok cérna, kell hozzá az a bizonyos X faktor. Nekem nagyon régen a hajdani csoportvezetőnk mesélt egy ilyen cérnás technikáról, kicsi képeket akartunk csinálni a leesett cérnaszálakból, gyűjtögettük egy darabig, aztán kidobtuk, mert a fene se tudta volna a színeket szétválogatni. És most évekkel később előjön egy cérnakép...

Amy Yillik írta...

Amazingly beautiful!!!!!!

Amy Yillik írta...

Amazingly Beautiful!!!! <3 <3 <3

Amy Yillik írta...

Amazingly beautiful!!!!!!