szerda, február 08, 2012

Párizsból érkeztem...

Sorozat a kedvenceimről, minden területről.
Kezdetként jöjjön az egyik kedvenc francia illusztrátorom, Marc Boutavant

Már nem is emlékszem hol kezdődött a szerelem a munkái iránt. Talán ezt a játékot láttam meg a boltban, vagy valamelyik könyvét? Az biztos, hogy Rozi már jó ideje húzogatta ezt a cicát le-föl a lakásban, amikor kiderült hogy ez is az ő munkája. Imádtam ezt a játékot, de nem azonosítottam vele:))




Talán a legismertebb, és már több nyelven is megjelent munkája ez a könyv. Szerintem zseniális, imádom.



Néhány további munkáját megnézhetitek itt: http://www.heartagency.com/artist/MarcBoutavant/gallery/1
vagy belinkelhetitek a nevét a google képekhez, és ott megtaláljátok a legtöbb könyvillusztrációját, egytől egyig zseniálisak.

Ja és most ezt a bőröndszett a kedvencem:):

4 megjegyzés:

panka írta...

Lili szobájában van tőle egy nagy poszter bekeretezve. Mi is imádjuk!
Itt látszik, az a nagy fa:)http://gyermekszoba.blog.hu/2011/11/07/ismertek_es_gyerekesek_pasztohy_pankanal_jartunk

Ledeczki Anna írta...

De jóó:))) és a cikk is, már korábban olvastam, de a képet nem vettem észre, talán mert nagyon tükröződik az üveg.

Nekünk meg olyan tányéralátétünk van, ami be van keretezve a falon:), nem tudom ki rajzolta, de vannak edényeink és poharaink is ezekkel a rajzokkal. Nagyon szeretjük őket:))

panka írta...

Á, ezt nem mondod komolyan! Lili ágya felett van bekeretezve egy tányéralátét, amiin egy állat zenekar van. Azt sem tudjuk ki rajzolta, de mi is nagyon szeretjük!

Ledeczki Anna írta...

félreérthetően fogalmaztam...kimaradt a szövegből, hogy ami NÁLATOK van bekeretezve a falon:)
Igen, nekünk is van ilyen tányéralátétünk:)Kár hogy te sem tudod, ki készítette.