szombat, november 19, 2011

Cím nélkül

Tegnap itt jártunk Annával, nagyon klassz vásár volt, és olyan jó volt végre beszélgetni valakivel. Rozi is annyira örült, hogy végre valaki olyan nyelven beszél hozzá, amit ért is:).
Gondoltam kimegyek és begyűjtöm a nekem tetsző boltok címjegyzékét. Naivan azt gondoltam hogy mindegyik megtalálható valahol Párizsban, de pont az ellenkezője, leginkább vagy on-line boltok, vagy pedig angol boltok képviseltették magukat. Sikerült jópár kütyüt beszereznem, a méterárut már meg sem néztem, annak most valahogy ellen tudok állni:), és egy bútorrestauráló cég névjegyére is szert tettem, annyira szeretem, ahogy itt felújítják a bútorokat, olyan gyönyörűen matt, kopottas  színhatású festékeket használnak.


Már csak egy hetem van a kiállításig, de nem igazán haladok,, tele vagyok új ötletekkel, képtelen vagyok "termelni", most a kísérletezgetéses időszakomat élem, és egyáltalán nem bánom...




Két angyalka, karácsonyfadíszek, már az új anyagok felhasználásával.

2 megjegyzés:

Vacskamati írta...

Már az is lenyűgöző, ahogy az alapanyagokat összeválogatod. :) Az angyalok gyönyörűek, légiesek, különösen a fenyőfás tetszik. :D

(Gergőm nagyon szereti a babád- fogdossa, nézegeti, de csak addig kapja meg, míg el nem kezdené csócsálni.. nagyon vigyázok ám rá.. :D)

Ledeczki Anna írta...

Pont ilyen pici fát szerettem volna venni, és láss csodát volt:) Bár amilyen választék volt annál a standnál, tulajdonképpen nem is csoda:)

Tényleg?:)) Ez volt az első cérnával rajzolt babám, és azóta sem tudok leállni:)

Gergő nagyon aranyos, remélem jól vagytok!