kedd, november 29, 2011

Az első párizsi vásár

Nagyon vicces volt, mert egy japán csapat egyik tagjaként vettem részt ezen a vásáron:)). Megismerkedtem  egy japán nővel, , látva a munkáimat ő ajánlott be. 13-an voltunk, és rajtam kívül csak egy kolumbiai csaj volt "kakukktujás". De ő legalább stílusban nem ütött el a többiektől, míg én a  harsány, színes dolgaimmal eléggé:))
Persze abba nem gondoltam bele, hogy a japánok nem ünneplik a karácsonyt, és egy jó feltűnő fehér karácsonyfa díszelgett az asztalom közepén.
Bár az is lehet, hogy ők már ünneplik, hiszen évek óta itt élnek, az is lehet hogy már ide születtek, ki tudja.... Mindenesetre az  egyik karácsonyfadíszemet pont egy japán nő vette meg:))


Mindezek után nem nagyon hittem, hogy lesz következő alkalom, de tévedtem, már hívtak is, és szívesen megyek, mert nagyon kedvesek voltak, és a nyelvi nehézségek(és itt most enyhén fogalmaztam....jó lenne már végre megtanulni franciául:))ellenére nagyon jól éreztem magam.

6 megjegyzés:

Vacskamati írta...

Gratulálok a sikeredhez! :) Én azt hittem, hogy fransziáknak mutatsz vásárfiát, erre kiderül, hogy idegenben idegeneknek.. :D Biztos vagyok benne, hogy hamarosan már törzsvásárlóid is leszek. :DD

Tündéri Lonka írta...

annyira imádom a munkáidat.

orsolya vanessza kiss írta...

Végre a fotók...! :))

és ANNYIRA IMÁDOM A MUNKÁIDAT ÉN IS! ! :)


vanessza.

Ledeczki Anna írta...

De aranyosak vagytok, annyira jó ezt olvasni:))) Köszönöm:)

Aszódi Melinda írta...

és én is imádom és gratu! :)

Zelnice írta...

gratula :-) ami jó az jó, itt is, meg ott is . kívánom h. megtaláld a helyed :-)