kedd, október 18, 2011

Nem az én napom

Ma semmi sem jött össze, vagy úgy is mondhatnám minden összejött, csak éppen negatív előjellel...de ezt mos nem részletezném. Elegem volt, úgyhogy kimentünk Rozival, hogy kiszellőztetem a fejem, és akkor jött a kegyelemdöfés:) Megláttam egy az utca közepére kidobva egy álomszép, régi, fogalmam sincs milyen stílusú, de gyönyörű, kétrészes tálalószekrényt. Az alsó részébe, középre, egy madár volt faragva, a felső rész tetején egy faragott virágfüzér húzódott végig teljes hosszában. Kihúztam a fiókját, ami régi virág- és madármintás tapétával volt bélelve. Tökéletes volt....de minimum egy teherautóra lett volna szükségem hogy haza is vihessem, és ha még ezt meg is oldom valahogy, akkor sem tudom hova tenni, maximum akkor ha kidobom a főbérlő bútorait (megjegyzem nem lenne kár értük:)) Szóval el lett húzva a mézesmadzag:(

Na megyek, Rozi nem enged lazsálni. Egereket kell rajzolnom, egy szó leütése ide, egy egér a papírra, ő színezi én rajzolom, már vagy a századiknál tartunk:))

4 megjegyzés:

Tündéri Lonka írta...

:) majd Magyarországon találtok ugyanilyen szépet, amit meg is tarthattok, mert lesz helye!:)

Sziranszki írta...

Egérkéket?? Nálunk a pillangó és az öt szirmos virág volt a sláger, aztán a csiga... :) Van jó pár A4-es spirálfüzetünk telerajzolva. Kitartás :)

csigaszabo írta...

Mi apát rajzolunk, és mindig közli, hogy legyen ám köldöke :)

Ledeczki Anna írta...

Otthon maximum a boltban, jó sok pénzért:),és ilyen szépet még nem láttam, de mindegy, ez van:), azért nincsenek miatta álmatlan éjszakáim:))

Ja, az mindegy hogy egér, vagy katicabogár, a lényeg, hogy rajzolnom kell, és nem foglalkozhatok mással, főleg nem a számítógéppel:))

Csigát is szoktunk, és apát is:))