szerda, június 01, 2011

Párizsban élni 2

Azért mégiscsak van már kedvenc lelőhelyem, a La droguerie. Úgy rémlik  a Marie Claire idées című újságban (hogy ebben mennyi gyönyörűség van:)) találtam a lelőhelyet rögtön azután hogy ideköltöztünk. Otthon szinte lehetetlen volt pom-pom-os szalagot szerezni, na jó tildásat igen, aranyáron... bár most jut eszembe hogy egy balassagyarmati kézimunkaboltban mégis sikerült a lehetetlen, és potom áron vásároltam jópár métert, na mindegy, szóval itt van minden színben (szintén aranyáron, de itt minden azon van:)), és gyönyörű szalagok minden mennyiségban, bordásfalszerű állványokon, úgyhogy mindet végig lehet tapizni. Utálom, ha pult mögül kell kérni, és látszik az eladón, hogy minden baja van, amikor már a tizedik tekercset szedeted le vele. A selyemvirágok szintén gyönyörűek, kisebb nagyobb befőttesüvegekben sorakoznak a polcokon, és addig turkálhatok bennük ameddig csak szeretnék, senki nem áll fölöttem. Imádom ezt a boltot:)), a képen pedig a legutóbbi látogatásom eredménye, és egyben a legújabb láncaim alapanyagai láthatóak:)

10 megjegyzés:

Viktu írta...

Viktu irigy-irigy! :)))

enigma írta...

a vasudvar felé vezető kis boltra gondoltál?...azt én sem hagyom ki, ha otthon járok...

Ledeczki Anna írta...

Bizony-bizony, szuper kis bolt, nagyon kedves tulajdonossal!

Laucica írta...

Óóóó a La droguerie! Ha előbb olvasom, hogy boltot keresel, tuti ajánlottam volna, de látom már késő!:) Én a nizzait szoktam kifosztani hónap elején, de ott az a baj, hogy nem lehet turkálni, pont, hogy nem önkiszolgáló, pedig ugyanolyan polcos, és iszonyatosan nehéz előre megjegyezni, hogy mit szeretnék és mennyit, aztán elkapni egy állandóan elfoglalt eladót és végigvezetni a bolton:( Mennyire lesz fogadra való, nem tudom, de ha nem ismered, nézd meg a Des fils et une aiguille boltot (1 rue Chabanais), én hímzek és szerintem egy kincsesbánya (aranyáron, naná). http://www.desfillesetuneaiguille.com/ több jót nem ismerek:)

Laucica írta...

rossz címet küldtem, bocsánat, így jár az, aki kapkod:)
http://www.desfilsetuneaiguille.com/

Ledeczki Anna írta...

Nagyon köszi, megnézem majd:)Végre valaki, aki itt él (még ha nem is Párizsban), hasonló érdeklődésű mint én, és magyarul beszél:) A blogod pedig nagyon érdekes, olvasni fogom:)

Laucica írta...

Én már régóta olvaslak sunyiban:) Örülök, hogy tetszik az enyém:) Eszembe jutott még egy hálózat, ahol szép anyagok vannak, kicsit drágán, de jobb minőségűek, mint a Toto boltokban lévők:
http://www.maison-ursule.fr/
Ott is lehet érdekes dolgokat találni általába. Egyébként még van egy Mdmselle-ünk, aki Saumurben él:) de most szünetel a gyönyörű blogja http://chezmdmselle.blogspot.com/

Carmen Ferreira írta...

que lindo... parabéns...beijos aqui do brasil

Mademoiselle írta...

Sziasztok! én is befutottam végül :-)) Még egy fransziamagyar kreatívblogger, éljen! :-))
Na igen a La droguerie, az nyálcsorgatós :))

Ismered a Campagne Decoration újságot? szerintem az mindent visz. Azt meg a Marie Clarie Idée-t veszem állandóan, a többit meg csak akkor ha valami nagyon gyönyörű van bennük.

Ledeczki Anna írta...

Szia!

Állandóan bújom az újságokat a Monoprix-ben:), és igen, nekem is a M.C.Idées a kedvencem, azt szoktam megvenni, kár hogy csak kéthavonta jelenik meg!
Ezt a másikat, amit ajánlasz, majd megnézem:)
Örülök, hogy így összejöttünk:)