kedd, március 01, 2011

Párizsi napok

Még egy hónap itt Párizsban. Sokat még nem láttam belőle, de a legjobb játszótereket már ismerjük:)) Gyönyörű helyen lakunk, egy hatalmas erdő, a Bois de Vincennes mellett, nagy tóval, kacsákkal. Ha tudnék franciául, és a család is itt lenne, egy percig sem szeretnék visszamenni Pestre.

De amiért valóban írok, az egy Rozinak varrt szőnyeg, azt ugyanis nem hoztunk, és bár hajópadló van, ami nem hideg, mégis zavart, hogy Rozi a csupasz padlón üldögélve játszik. A hangsúly inkább az ötleten van, nem egy kidolgozott darab(bár idővel szeretném azzá tenni, de most a gyors elkészítés volt a fő szempont), csakis maradékokkal, és olyan textilekkel dolgoztam, amiket másra már nem szívesen használnék föl.






8 megjegyzés:

tHs írta...

nagyon jók lettek! Irigy vagyok a Párizs miatt :( :) ;)

Fércművek írta...

Tyű, meg ha. Rozira, a szőnyegre, Párizsra gondolva tyűzök. :))

anyahajó írta...

Nagyon szép, én még gyerekszobai faliképnek is simán használnám.

vadjutka írta...

dejó nektek!

Hát ilyen szőnyeget majd idővel én is szeretnék - komolyan!

Strugamano írta...

Minden munkád annyira egyezik a rólad kialakult képemmel!

Huncutkacérna írta...

Klassz ötlet, nagyon szépek lettek!

Szera írta...

Nagyon tetszik!
Biztosan jólesik egy "másik világ"... élvezd ki minden percét! Legyen szép még az az egy hónap (is)... :)

GKriszti írta...

csudajók, vidámak, színesek.
Éshát "Párizs megér egy misét"
nagyon irigyellek. szép húsvétot.