szerda, szeptember 01, 2010

Cérnával rajzolva



1. Untitled, 2. Untitled, 3. Crochet brooch, 4. Birdie, 5. Dotted brooch, 6. Birdie with blue cage, 7. Pink rose-brooch, 8. Untitled, 9. Loneliness (detail), 10. New brooches, 11. Birdie (brooch), 12. New brooches, 13. In flowerish dress, 14. Untitled, 15. Spring collection 3., 16. Pregnancy, 17. New bags-detail, 18. Purse, 19. táska 027-1, 20. táska 002, 21. New brooches, 22. Long necklace with crochet medal, 23. Untitled, 24. Spring collection, 25. Klein-blue brooch, 26. Brooch, 27. New brooches, 28. Mother with her little boy (keyholder), 29. Dotted brooch, 30. Silver rose (brooch), 31. Pastel, 32. Drawn with needle, 33. Untitled, 34. táska 013, 35. New bags-detail, 36. Girl with rose (necklace)

6 megjegyzés:

Bakarasz írta...

A 31. számú pasztell kitűző boldog tulajdonosaként örömmel nézegettem ezt a kis kollázst. :)

Bakarasz írta...

A 31. számú pasztell kitűző boldog tulajdonosaként örömmel nézegettem ezt a kis kollázst. :)

Viktória írta...

Nagyon szépek együtt...nekem a 6. számú kékmadaras láncom van, de szeretnék brosst is...:)

PiciMeli írta...

Én is szeretnék tőled szépségeket... nagyon nagyon

werka írta...

Nagy csodálója vagyok ezeknek a cérnarajzoknak, már akartam mondani.. Olyan pontosak a vonalak, és olyan egységes, kiforrott a grafikai stílusa az egésznek... Inspiráló, mégis utánozhatatlan!

Ledeczki Anna írta...

Köszi! Ha már nem varrok, legalább nosztalgiázom :) Azért lassan kezdek visszaszivárogni, Rozi néha már egész jól eljátszik egyedül is:) A karácsonyi wampon már nagyon szeretnék ott lenni, és lassan a meskát is próbálom feltöltögetni!