vasárnap, augusztus 15, 2010

Takaró Rozinak

Rozi mellett nem igazán lehet varrni. Barcelonai nyaralásunk előtti nap örültem, hogy egyáltalán be tudok pakolni. Matyi sem volt itthon, Rozi üvöltött, ha letettem, úgyhogy lehetetlen vállalkozásnak tűnt az előző nap elkezdett takaró befejezése, de ha én egyszer valamit a fejembe veszek...szóval indulás előtt pár órával még a pom-pom-okat varrtam föl rá:), de megérte, egész nyaralás alatt nálunk volt. Persze ha több időm lett volna, több rátét kerül rá, talán a tűzésre, és a szegélyezésre is több gondot fordítottam volna, de összességében elégedett vagyok ezzel az "összedobott" verzióval is:)


11 megjegyzés:

vadjutka írta...

jajdenagyon cuki bébi!

Ejjkukk írta...

Nagyon helyeske! És csuda kedves a takaró!Jó lehetett!

Ejjkukk írta...

Nagyon helyeske! És csuda kedves a takaró!Jó lehetett!

Ejjkukk írta...

:O Ezt hogy csináltam? Bocsi!!!

Nelli írta...

:))

Kicsoda írta...

Anna, szerinted ki latja a takarot, mikor egy ilyen lanyka pozol rajta?:-) Az elso kepen annyira latszik, ahogy mar figyel!

estibogar írta...

Nagyon szép a baba...Sok boldog pillanatot vele...örülhet, hogy ilyen ügyes mamája van...aki még az utolsó pillanatban is neki varr csudaszép dolgokat... :)

orsolya vanessza kiss írta...

Gyönyörű lett Anna!

A takaró---és a Bébi is :DDD

Egy kicsit félnék, hogy azokat a piros gömböcöket leszakítja, és lenyeli majd.....

Kaldeneker Alexandra írta...

Annyira szép! :)

claudia írta...

very nice blog,compliments and have a good day from Tenerife!!!

csarab írta...

Bocs Anna, klassz a takaró, de emellett a LÁNYKA mellett labdába sem rúghat...:)