péntek, július 30, 2010

Készülő párnák

Már csak az utolsó simítások vannak hátra:)

14 megjegyzés:

eszterda írta...

nagyon helyesek!!

Nelli írta...

Anna, a pirosat le szeretném foglalni!!! Lehet az enyém?? Nagyon szeretném!!!

Nelli írta...

Anna, a rózsaszín-kéket is le szeretném foglalni!!! Lehetnek az enyémek??

PiciMeli írta...

Én is nagyon szeretnék egyet. Hogyan lehet??
Köszönöm

Szentimrey Réka írta...

Nagyon szépek!

girzs írta...

Tényleg nagyon szépek, a kék-rózsaszín a kedvencem! Biztos nem porosodna nálad sokáig, ha többet is készítenél!

girzs írta...

Ja, és jó a háttér :)
Azt a mályvaszín kancsót nincs kedved megmutatni egészalakosan, Mondjuk egy következő háttérben elrejtve?

vadjutka írta...

úristen, ezek fantasztikusak!

kwandera írta...

Gyönyörűek!!!

orsolya vanessza kiss írta...

Na köszi nelli! A rózsaszín -kéket én is kinéztem :))

Már van a rózsaszínes anyagból egy nesszim.. nagyon nagyon régen vettem még Ledannától :) csodás anyagok! :)

orsolya vanessza kiss írta...

Ősszel én is fogok rendelni tőled Anna ! :)

meg szabad kérdezni, hogy mennyibe kerül egy?

Ejjkukk írta...

:O
Húúúú, ezek az álompárnák!!!! Nagyon szépek.

Györgyi írta...

Szia Anna!
Már régen figyelem a munkáidat, nagyon szeretem őket!!!
Ezek a párnák külön megörvendeztettek, mert a kedves női portrék -érzésem szerint-, érdemeltek egy ilyen szuper hátteret.
Vagy egyszerűen csak kitűzőt nem szoktam használni, de ezt a párnát, főleg a kéket én is szívesen megrendelném, ha lehet.? :-)
Egy kérdés:a háttérben látható madaras tálca hol kapható?
Rozi gyönyörű, gratulálok hozzá!
Üdv.Miklósfalvi Györgyi

orsolya vanessza kiss írta...

A tálca tuti Ikeás :)) legalábbis kisugárzásra..

nekem van egy ugyanilyen, csak elefántos, és ott vettem.

Egyenesen imádom. nagyon praktikus, és pont jó a mérete.. és az alapanyaga is nagyon nívós!

:)

Annaaaaaaaaaaaaa Te meg seholse vagy..... Látod? Mennyi mindenki hiányol!