vasárnap, július 25, 2010

Festett képek


Ritka pillanat, de van, amikor elkap a hév, és festenem, rajzolnom kell. Tudni persze nem tudok, egy időben elhatároztam hogy megtanulok, jártam is serényen órákra, de elég hamar elegem lett a kockákból, kancsókból, aktokból, és leginkább a drapériából, úgyhogy feladtam. Nekem ehhez nincs türelmem, pedig hiába van meg a fejedben a kép, amit papírra vetnél, a kezed nem fog engedelmeskedni, és képtelen leszel kifejezni azt, amit szerettél volna.
Számomra ezért általában csalódottsággal végződnek az ilyesfajta fellángolások, de azért néha mégis sikerül, ha máshogy nem, hát hangulatilag, a színekkel variálva... és a fogyatékosságaim pótlásaként, más anyagokat is felhasználva (ez a mixed media nagyon nagy találmány:)) már elégedett vagyok az eredménnyel:)


A képek fa alapra festettek, méretük 12×12cm


9 megjegyzés:

Fércművek írta...

Nagyon tetszenek. Azt hiszem a "sárgás" a kedvencem. :)

kwandera írta...

Nagyon hangulatosak! Szépek.

Shushanna írta...

Szeretni való hangulat...:)

norico írta...

Nagyon szepek! Siman el tudnek kepzelni egy ilyen sorozatot a falamon.

Vacskamati írta...

Ha nincs türelmed képzésre járni, tanulásképp próbálj (pontosan)leutánozni néhány kedvencet - nagyon sokat lehet tanulni belőle.

Szerintem is klasszak, de egy minimális árnyalás azért hiányzik belőle.. nem pontos, precíz dolgokra gondoltam, csak a türkizes háttér egyik sarkába egy kicsit sötétebb türkiz, az arcok egyik oldalára egy kicsit derített fénycsík.. ilyenek, amik plasztikusabbá teszik.

Nekem a kékmadaras a kedvenc. :D

vadjutka írta...

nagyon tetszenek!

Szera írta...

Ne törődj semmivel, csak fess!!! :)

Violini írta...

Hát ez az, olyan pontosan leírtad, mit érez az ember lánya, képpel a fejében, lukasra radírozott papír fölött... ezek a kis kontyosok viszont tüneményesek :-)

Reyca írta...

A rózsaszínes a kedvencem! :-)