hétfő, november 16, 2009

WAMP és kismamák

Annyira jó volt tegnap a WAMP :) Kicsit tartottam tőle, hogy talán nem fogom bírni, de erről szó sem volt, egy csepp fáradtságot sem éreztem, nagyon élveztem és három hét múlva is biztosan ott leszek:))

Fényképezőgépet ugyan vittem, de megfeledkeztem a fotózásról, úgyhogy megint sikerült elkövetnem azt a hibát, hogy néhány munkámról csupán a fejemben maradt lenyomat-na de mindegy.

Nagyon köszönöm a kismama-újságokat Violininek, és a nyomtatófolyadékot Dáliának (már alig várom, hogy kipróbáljam):)

Nagyon ritka, ha egy férfi keres meg valamilyen megrendeléssel, ezért ezeknek a felkéréseknek különösen örülök. Most egy kisfiúval várandós baba volt a kérés, és hát belendültem. Készítettem három sorozatot, amiből most az elsőt mutatnám meg :







És a témánál maradva íme az ihletadó:





Nem, nem fáradt vagyok a képen, csupán már kezdtem unni, hogy a férjem az ötszázadik fotót készíti rólam:)))

9 megjegyzés:

Violini írta...

Hmm,kisfiúval várandós MAMA, ugye?
Ma felszabadult a rácsos kiságyunk, csini natúr IKEA darab. Ha esetleg még nincs ágyatok, szívesen nektek adnánk :-)

kwandera írta...

:) Istenem, az a bongyihajú...!!!
Mekkora már a pocakod! :)

Ejjkukk írta...

:D:D:D
Amikor én kismama voltam, nekem a férjemnek eszébe sem jutott lefotózni.... Inkább a macskát próbálta lekapni. Aztán a végén, amikor már bálnát zabált lufi voltam, fotózott, de bár ne tette volna! (életem legszörnyebb képei lettek....) - Ti szépek vagytok!

Karina írta...

Jól látom, hogy ott van melletted a babatakaró, amit készítesz? Hogy haladsz vele? Ugye majd megnézhetjük? Nagyon szépek a pocakos mamák!!!

ezkriszti írta...

Kösz, hogy láthatunk. :-)Jó a kép sztorija.

Glennis írta...

pregnant pictures and you. Hope the time goes fast for you and you soon have a little baby to hold in your arms.

Abile írta...

Nagyon helyesek vagytok a pocakoddal! :o))

Ledeczki Anna írta...

Nagyon köszönöm Violini, küldtem mail-t!

Szia Kwandera! Hiányoltalak vasárnap!

Köszi Ejjkukk:) Én is leginkább egy pingvinjárású bálnának érzem magam:)

Karina! Igen, jól látod, de még nem sikerült eldöntenem, milyen is legyen. Persze, majd mutatom:)

Ezkriszti! Örülök, hogy hallok felőled is:)

Glennis! Welcome, and thanks :)

Abile! Köszönjük:)

ezkriszti írta...

Ó, én mindig járok erre olvasó/néző üzemmódban.