vasárnap, november 22, 2009

Csak pozitívan

Hatalmas zúgásra ébredtem, majd hallva a lapátcsapódásokat az utcakövön, izgatottan rohantam az ablakhoz, és óriási meglepetésben volt részem. Az ablakunk előtti kátyút javították ki éppen. Soha ennyire nem örültem még munkásoknak vasárnap délelőtt:))) , ugyanis a nyolc éve fehérre vakolt (kinek volt a házból ez a hülye ötlete, hogy fehér legyen???) házunk, lassan teljesen feketévé vált, az esők után több méteres (nem túlzás) magasságban felverődő sáros víz miatt. És sár az van bőven az évek óta tartó építkezések miatt. Sokszor már az ablakon is befolyt a víz.
Még tavaly szóltam a közös képviselőnek, de semmi. Persze nem is reménykedtem változásban, még a múlt héten sem, amikor a férjem fél órán keresztül próbálta meggyőzni az önkormányzatot, hogy igenis balesetveszély áll fenn-merthogy ők csak akkor intézkednek ha erről van szó . Vicces... hogy tönkreteszik a tulajdonunkat az már nem is számít???  Na mindegy, tényleg balesetveszélyes volt, mert a konvektor szellőzője is eltömődhetett volna, úgyhogy megígérték, kiküldenek valakit megnézni. de semmi sem történt, és én egy pillanatig sem hittem, hogy bármi is fog, de tévedtem:))))

Én úgy érzem, ebben az országban bármit meg lehet tenni, senkit semmi nem érdekel, nem számít hogy igazad van, még az sem ha a jog melletted áll, mert maximum évekig pereskedhetsz, de úgyis rosszul jössz ki a dologból.

Ma viszont egy kicsit visszanyertem a hitemet:)

3 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Hogy mennyire igazad van!

girzs írta...

Szia Anna, ne haragudj az off témáért, a segítségedet kérem.
Érdekes, szép gombot, csipkét, szalagot, szegélyt keresek valahol a belváros környékén. Sosem szoktam varrni, ezért fogalmam sincs, merre induljak. Köszönöm. Éva

Ledeczki Anna írta...

Girzs! Sajnos nincs tuti lelőhelyem. Én is jártamban-keltemben bukkanok szép dolgokra. Ismerősök lepnek meg ezzel-azzal. Amit mégis ajánlanék, az a Mesebolt az Üllőin, és ha már arra jársz, a Kálvinról a körút felé sétálva számos hobbi-és gyöngyös boltot találsz. Érdemes benézni.
De ha igazán különlegeset szeretnél, akkor az etsy-t ajánlom (www.etsy.com)