kedd, október 27, 2009

Posta

Engem is utolért a sorsom. Eltűnt a postán az egyik lovacskám. Hozzáteszem nem ajánlva adtam fel, amire mondhatnátok, hogy akkor ne is csodálkozzak, és a kedves testvérem mondta is. Azután tegnap felhívott.

Egy barátnőjének küldött születésnapi ajándékot vidékre, expressz, ajánlva. Az ünnepelt azonban nem kapta meg, és már nem is fogja, mert nyoma veszett! Persze, utána lehetett nézni, Tiszafüredre még meg is érkezett, de ott már az volt regisztrálva a postán, hogy kivitték a csomagot, mire a címzett jelezte, hogy ő semmit sem kapott, semmit sem írt alá. És most kapaszkodjatok meg, mi volt a válasz!! Bár lehet hogy ez csak nekem újdonság????

Ha olyan a postaláda, hogy megfelelően zárható, nem kell aláírni semmit, nyugodtan belegyömöszölheti a csomagot a postás!  De könyörgöm, akkor mi értelme az egésznek????

Azóta utánanéztünk a dolognak, és van egy olyan szolgáltatás, hogy tértivevény + 125Ft-ért, és ez már megfelelően biztosítottnak tűnik. Ezt az összeget persze az ajánlott díjon felül kell még fizetni:))

11 megjegyzés:

Abile írta...

Hááát, igen... sajnos ez szomorú. Nálunk - a cégnél - a levelek 90 %-a tértivevénnyel megy, mert azt a címzettnek alá kell írnia, hogy átvette és mi, mint feladók visszakapjuk... De még így is, van ami elvész... a posta útvesztőiben!

Ejjkukk írta...

na jó azért lassan eljutunk oda, hogy inkább elutazok a csomagommal, személyesen adom át, és legalább láttam világot....
Komoly, hogy ennyire nem érnek célba a küldemények. Én meg paráztam, hogy nem kapom meg a Amerikából jövő pakkomat, az egy hét alatt ideért!
Állítólag ez az MPL megbízható (legalább a molinós Simon Úr is ezt mondta!)

Judit írta...

Igen, nekem is volt egy ilyen esetem, akkor tudtam meg hogy a tértivevény az, amire én azt hittem az ájánlottan tudja azt.

Mici írta...

Én akkor ájultam el, amikor a nyaralásból hazajöttünk, és az Amerikából küldött méregdrága cuccom fel volt gumizva a kerítésre. Fontolgattam, hogy panaszt teszek, de nem tettem, anyukám viszont megtette helyettem, pedig semmi konkrétumot nem tudott, csak a mi címünket. Na legközelebb felére összezsugorodva kért elnézést a postás. Nem is volt az eljárással semmi baj, csak hát kicsi csomag ide, vagy oda, több tízezer forint értékű cucc volt benne. Szóval óriási szerencséje van, hogy nem látta meg illetéktelen a kerítésen figyelő csomagocskát.

Zsuzsi írta...

Ez egy vicc!Agyon kell biztosítani mindent hogy ne tűnjön el!

Zsuzsi írta...

Anna hogy vagytok?

Miss Scotty írta...

Sajnálatos dolog. Egyébként felháborítónak tartom a Magyar Posta szolgáltatását és díjszabásait. Röhej, hogy amíg Dél Kóreából idejött a megrendelt anyagom közel 600Ft-ért, addig belföldre örüljön az ember, ha minimum 800Ft-tal megússza a postaköltséget.

A lovacskádról jutott eszembe. Ezt találtam

http://penguinandfish.blogspot.com/2009/10/y-z-and-uni.html


Üdv. Varázsollós Scotty

Ledeczki Anna írta...

Jó, most alapból hibás voltam, mert éppen siettem orvoshoz, és nem volt kedvem kitölteni a papírt + végigállni a sort, de arról fogalmam sem volt, hogy talán azt is hiába tettem volna.

Ennyi postai kézbesítés után kellett megtudnom, hogy valójában az eddigi ajánlott feladásaim sem értek semmit.

Így most módosítanom kell a feladási díjaimat is. Két lehetőség lesz adott. Vagy tértivevény és vállalom a felelősséget, vagy sima levél, de ebben az esetben a címzetté az izgalom.

Mindenesetre most reprodukálhatom a lovacskát :((


Ejjkukk! Ennek az MPL-nek is utánanézek!

Zsuzsi! Köszönjük jól vagyunk, még három hónap és hárman leszünk:)

Scotty, köszi a linket. Nagyon édesek ezek az egyszarvúak. Most én is téliesebb anyagokból készítem az újabb lovacskáimat:)

Rita írta...

:( Sajnálom.

F.Gina írta...

Az amerikai PIF-em még Amerikában tűnt el, Chicagoig lehetett visszakövetni, egy meskás ajánlott csomagom pedig megdézsmálva jött vissza :(( Sajnos, a térti a megoldás, de így már egekben a postaköltség, és a postai belső lopásra ez még mindig nem megoldás :(( Marad a csomag :(( De lehet kérni a postán postai emblémás ragasztót, és azt leszignálhatod, akkor talán lopni nem mernek belőle.

Cserháti Hajnalka, Ojni írta...

Hát igen.... egyszer nekem is ajánlva küldték el a nyelvvizsga bizonyítványomat és kint ázott a postaládában, mert nem személyesen hozták fel...