kedd, szeptember 08, 2009

O-lábú lovacskák ismét

Egy megrendelőm kérésére hosszú idő után újra lovacskát varrtam. Volt idő, amikor azt hittem, már nem lesz hozzá kedvem, de most újból megjött, és már vannak ötleteim újabb, ősziesebb variációkra is.

Négyet készítettem, mert a megrendelőnek nem volt konkrét elképzelése, és ilyenkor szeretem megadni a választás lehetőségét (persze ha időm és kedvem engedi:))

A méretét egy nagyon picit megnöveltem, nem sokkal, csak kb. 10%-kal, így kicsit "teltebb" lett, de még elég vékony ahhoz, hogy egy kisebb gyerek is kényelmesen meg tudja markolni a törzsénél. A legkisebbek úgyis a nyakát szokták megragadni, és imádják rágni az orrát:))

És íme ők az új lovacskák (további képek a képtáramban)

Életemben először :dolgoztam valódi bőrrel, és nagyon tetszik ez az anyag. Korábban azt hittem, teljesen kezelhetetlen, merev, a varrógép sem viszi majd, de egyáltalán nem így van. Élvezet vele dolgozni, gyönyörűen szabható,  és nem utolsó sorban  nincsenek elvarrásra váró szélek, nyeregnek pedig egyszerűen tökéletes választás.

9 megjegyzés:

Violini írta...

Szóval viszi a Bernina simán? Ezt ki sem mertem próbálni a korábbi gépen nyert negatív tapasztalatok miatt.Kellett állítani valamit?
Amúgy a pöttyös a kedvencem :-)

Rilla írta...

Lehet kapni varrógéphez bőrvarrótűt, azzal símán nekiugorhatsz akár egy hátizsáknak is.
:-) nekemis a pöttyös tetszik.

Abile írta...

:o)))) Hát ezek fantasztikusan aranyosak!!

Ledeczki Anna írta...

Semmit nem állítottam,ráadásul hímzőtűvel (mondjuk abból egy vastagabbal) varrtam, és még így is gyönyörűen siklott rajta:))

Köszi! Az én kedvenceim az egyszínűek,főleg a piros, csak azok nem mutatnak olyan jól a képeken:)

Zsuzsi írta...

édes pacikák!

Theia írta...

De jó, megint pacik! :-) Amikor naaagyon régen elkezdtem olvasni a blogod, részben a pacik miatt lettem rendszeres olvasó :-)

Ledeczki Anna írta...

Tényleg? :)) Lesznek még újabbak is :)

norico írta...

Szia Anna, nagyon szep lovak! Nekem a fekete tetszik nagyon. Szolsz majd, ha felteszed a boltodba ezeket? Szeretnek egyet-kettöt mindenkeppen megszerezni. ;-) Söt, en mar a karacsonyban gondolkodom, akkora mindenkeppen kell majd.
Köszi es üdv,
Nora

Ledeczki Anna írta...

Norico! Most csak a piros van a boltban, de lesznek újabbak, majd szólok!