kedd, szeptember 29, 2009

Készül a babatakaró

Már babát vártam, amikor elkezdtem
horgolni ezeket az elemeket bár még nem tudtam, kislányunk lesz-e vagy sem:)
És ha kisfiú lett volna? Akkor magamnak készítettem volna el ezt a takarót, de szerencsére erre nem kerül sor, mert az én méretemben évek múlva sem lenne kész:),  így is 32 elemre van még szükség:)))
Ez még elég soknak tűnik, de a bonyolultabb, virágos, háromdimenziós darabok egy híján kész vannak, a többi pedig már haladósabb. Még készül pár nagyimintás darab, a többi teljesen sima, tömött, minta nélküli lesz.

                                                                                                      (Az elemek csak esetlegesen vannak egymás mellett, 
                                                                                                        teljesen másképp lesz az elrendezés) 

11 megjegyzés:

Ejjkukk írta...

Nagyon szép lesz! Biztos nagyon aranyos lesz a babáddal!

Macus írta...

Nagyon szép lesz ez a takaró!

Ledeczki Anna írta...

Köszönöm:)

Üdvözöllek Macus!

Mici írta...

Igazán különleges lesz ez a takaró. Szerencsés a babád, hogy ilyen jó ízlésű, és kivételes tehetségű anyukája van.
De a blogod napról-napra változik. Nem vagy megelégedve vele? Pedig volt már olyan arculat, ami annyira szuperre sikerült.

Ledeczki Anna írta...

Köszi:)

Tényleg nem vagyok megelégedve vele, vagyis inkább tudom milyennek szeretném, de a gyenge HTML-tudásom megakadályoz a megvalósításában.

Viszont imádom ezeket a kódokat, és nagyon örülök, amikor új "trükköt" sikerül megtanulnom, úgyhogy bocsánat, de lesz még változás:))

Lehet, hogy sokaknak ez a szélessáv is zavaró, de ma már csak ilyen monitorokat lehet kapni, és sajnálnám nem kihasználni ezt a nagy helyet:)

Borsika - Raymond - Benjamin Herr írta...

Anna - a takaro elemek gyonyoruek. A viragos leirasa milyen forrasbol szarmazik?

Adrienn

Ledeczki Anna írta...

Küldtem a leírást:)

Ha valaki még szeretné, szóljon!

kwandera írta...

Szólok! :)))

Mit lehet a html kódban szeretni???? Rejtély.

Ledeczki Anna írta...

Oké, küldöm:)

Én sem értem, mert mindig is utáltam a számok világát, és a logikát, de ez olyan izgi:)))

rojalka írta...

Csuda klassz lesz!

kwandera írta...

Köszönöm! :)

Ez aranyos. A barátom programozó, de az én fülem kettéáll, ha csak ránézek egy ilyen izére. Pedig olyan lelkesen tud beszélni róla... :))