kedd, szeptember 22, 2009

Illatos kép

Elkészült a gépem, úgyhogy újra itt, és terveim szerint mostantól sűrűbben szeretnék jelentkezni. Most, hogy már nem dolgozom:))

Legújabb próbálkozásom egy illatzsák:



Eredetileg úgy terveztem, hogy párnaszerűen kitömöm, és illóolajokkal (narancs, citrom) átitatott fagolyókat teszek bele. Ez így jónak is tűnt, de ha elpárolog az olaj, nem lehet majd frissíteni, ezért kitaláltam, hogy cserélhető illatpárnákat készítek, amit egy mozdulattal ki lehet emelni, és pár csepp olajjal felfrissíteni. Technikailag még nem teljesen kidolgozott az ötlet, de alakul:)

Mivel a párnácskák elég laposak, így falra is lehet akasztani képként.



4 megjegyzés:

Nagycsili írta...

Nagyon szép lett! Na végre, hogy sűrűbben fogunk hallani rólad! :)

Abile írta...

Milyen kedves ötlet!
Nem zavarnak Téged az illatok most, hogy áldott állapotban vagy??
Én arra emlékszem, hogy nagyon érzékenyen érintett gyomortájon bármiféle illat, szag amikor a gyermekeimet vártam! :o))

Juhizs írta...

Jó elképzelésnek tűnik a cserélhető illatpárna.
Golyók egy belső tüllszerű-anyagba bevarrva? akkor azt is lehetne utólag illatosítani.Bár, ha nagy golyók, akkor csak le kell varrni, mert más lesz az egész alakja, vagy csak rosszul gondolom.

Ledeczki Anna írta...

Köszi Nagycsili:)

Nem, az illatok már nem zavarnak. Csak az első pár hónapban émelyegtem szagoktól:)
Ezeket a valódi citrusolajakat pedig imádom szagolgatni.

Igen, erre a tülldologra is gondoltam, mert ez a cserélősdi kicsit kacifántosnak tűnik, de tényleg az a baj, hogy ezek a golyók elég nagyok, mindenképpen tömőanyaggal kell kiegészíteni, hogy formája is legyen a zsáknak.

Szóval jelen pillanatban elég tanácstalan vagyok, hogyan lehetne intenzív illatot elérni hosszútávon. Lehet, hogy marad a levendula, tüllanyagba varrva?

Mindenesetre a fagolyócskákra már rálocsoltam két üvegnyi olajat, úgyhogy valahogy őket is hasznosítanom kellene:))