csütörtök, szeptember 24, 2009

Csomagolás

A csomagolás mindig is problémát okozott a számomra.. Főként azért, mert hiába a számos csomagolástechnikai cég, és vannak elképzeléseim, általában csak többezres nagyságrendben vállalják a csomagolóanyagok elkészítését, és a honlapjaik is többnyire elég bénák, nem igazán mozgatják meg a fantáziát.  Így maradnak a hagyományos, kevésbé profi megoldások (legalábbis egyelőre-még nem adtam fel, és várom az ötleteket, címeket:). Persze ebben is vannak fokozatok. Postán küldve még nem is volt ezzel különösebb problémám, elszöszmötöltem a a papírral, szalaggal, de például a WAMP-on ez már nem működik. Egyszerűen nem húzhatom vele az időt, úgyhogy valami egyszerű, mégis stílusos megoldásra volt szükségem.

Ma idáig jutottam. Ez már tetszik (de még nem az igazi). Jó minőségű tasak, saját címkével lezárva.


13 megjegyzés:

Nagycsili írta...

Ebben az a nagyon jó, hogy letisztult, lényegretörő...
A legeslegjobb meg az, ha a vásárlónál nincs táska és a kezében lobogtatja, sok ám a kíváncsi ember :)

Fércművek írta...

Én is ilyenbe csomagoltam az apróságokat. :))

Vacskamati írta...

Anna, és újrahasznosított, különböző méretű papírtasakokban nem gondolkoztál még? Minden méretre nyomtathatnál egy-egy Rád jellemző figurát: egy kisvirágot, lovacskát, madarat, leányt.. Ha találsz egy jó céget, nyomdát is készíttethetsz belőle, akkor nem kell állandóan nyomdászhoz rohangálnod, csak az alapanyagokat beszerezni, és már csinálhatod is magadnak a környezetbarát, szép csomagolást.. (Pl. barna papírra fehérrel nyomtatva szerintem varázslatos lenne)

Ledeczki Anna írta...

Hát igen, a kulcsszó a jó cég:))) Valaki tud esetleg egyet???

Ötleteim vannak, csak legyen aki úgy kivitelezi, ahogy azt én megálmodtam, és az összeg is elfogadható marad. De neked, Vacskamati, így lakásfelújítás közepén azt hiszem ezt nem kell ecsetelnem :))

Violini írta...

nekem egy kicsit idegen a perforált szélű műanyag a szép kis cuccaidtól.talán organzatasak ha nem akarod teljesen eldugni...?

Ledeczki Anna írta...

Sokszor használtam organzatasakot is (de ezt nem lehet annyira rád jellemzővé tenni, hacsak nem valami nagyon profi kartoncímkével, de még így sem az igazi. Valami letisztultabbra vágyom),lapos, újrahasznosított dobozban (amúgy ez lenne a kedvencem, saját, nyomtatott logóval a tetején), de sajnos ez már az árakról is szól, mindkettő darabja, profin elkészítve kb. 300 forintból jönne ki, ezt pedig már nem lehet belekalkulálni az árakba. Sajnos ez itt már erről is szól.

Ledeczki Anna írta...

dobozban=dobozt (túl hosszú volt a mondat:)))

Ledeczki Anna írta...

Amúgy igen, ez a perforáció tényleg nem a legszebb, de majd finomítok rajta valahogy:))

Vacskamati írta...

Aha.. ne is mondd... :D Először azért el kellene döntened, mit szeretnél, és csak utána keresgélj mestert hozzá.. A papírzacsit teljesen elveted? Esetleg egy papírmerítővel szövetkezhetnél, az zacskókat és dobozokat is tudna készíteni, a profibbaknak a nyomtatáshoz is vannak eszközei.. Én magam nem szeretem a kapcsolt árukat- bár a dobozod biztosan gyönyörű lenne, épp emiatt kidobni az is sajnálná, aki nem tudná mire használni.. Mi lenne, ha azt olcsón (300 pénz nem olyan sok) meg lehetne hozzá vásárolni, akinek meg nem kell, kapna tasakot..

Vagy vannak azok a papírtáskák, amikben illatszereket is csomagolnak, tudod, kis sodort füllel..azt is lehetne egyedivé tenni... Natúr színű, lila, kék stb.. füllel, nyomattal..

NAh, leállok inkább.. :D

Nelli írta...

Szerintem jó így, csak én olyan széllel tudnám elképzelni mintha nagy öltésekkel varrva lenne. Azt én biztos nem dobnám ki és illene a munkáidhoz is. Csak hogyan??

Impish írta...

Őket találtam:
http://www.balogcimke.hu/index.php?mod=kiemelt

Van embléma nélkül is akkor annyit rendelsz amennyit akarsz:)
Van emblémával is, akkor 500 db-tól, ha jól láttam:)

Impish írta...

Itt is találsz zacskókat,
már csak egy logo kell rá:)

http://www.papirdepo.hu/index.php?id=termekek&lang=&kat_id=49&al_kat_id=1806

Impish írta...

Szerintem a sima papír zacsit simán bele lehet rakni az otthoni nyomtatóba és azt nyomtatsz rá amit akarsz:) Próbáld ki:)