hétfő, augusztus 03, 2009

Lassú visszatérés

Nem, nem, varrni még nem varrok, de ma már odáig eljutottam, hogy bekapcsoltam a gépemet, miközben lefújva róla a port elsuttogtam neki egy "te szegény"-t, megpusziltam és beolajoztam. Na jó, tudom most teljesen hülyének néztek:))) Azután itt meg is állt a tudomány. Csak ültem fölötte, és bár ezernyi ötlet kavarog a fejemben, de ezek csak amolyan felvillanó érzetek, pillanatfelvételek, amik sehogy sem akarnak valós képet ölteni. Így inkább leültem rajzolgatni, és egy fél óra rosszabbnál rosszabbul sikerült rajz után egyre bambábban meredtem magam elé, de nem adtam fel, éreztem hogy valami nagyon kikívánkozik belőlem....és tudjátok mit rajzoltam? Egy nőt, babával a hasában:)))

9 megjegyzés:

Ejjkukk írta...

Tipikus.....

kwandera írta...

:))

SILERIKA írta...

Egy kismamának ugyan milyen gondolatok járnának a fejében? Rendben van ez így!! :))

Juhizs írta...

Na, én aztán szépen elmaradtam az eseményektől - de így is örülök Veled :-)

katafolt írta...

:-),hát rajzold meg azt,tűvel !
(Nincs abban semmi,én is meg szoktam puszilni :-D)

Vacskamati írta...

:) Tölts meg egy vázlatfüzetet akár, és a rossz rajzokat se dobd ki, egy-két nap múlva megláthatod benne, hogyan gondolhatod tovább.

A várandósság egy olyan másállapot, amikor hihetetlen impulzusok érik az embert, gépzakatolás mellett nem lehet rá figyelni, de én hímezni, kézivarrni, kötni nagyon szerettem csendes estéken- és az ilyen nyugis alkalmakkor lehet leginkább megérezni az első tétova mocorgásokat.. :) Mivel vékony vagy, esélyes, hogy egy hónapon belül már Te is érezni fogod :D

enigma írta...

mimást? :)

STUDIO PANKA írta...

:)

patchwitch írta...

sebaj, a puszilgatás normális, szerintem...:)
ne aggódj, az édes kis varrógéped megvár...
a füzetbe rajzolgatással egyetértek, és amíg a fejedben kavarognak a gondolatok, nincs is baj! majd kiesik egy megfelelő gondolat, ha már megérett :))))
vidám másállapotot!