kedd, augusztus 18, 2009

Gyors és finom

A baba érkezése miatt kicsit átrendezésre kerül a lakás, és éppen a varrósarkomat költöztetem, ami miatt hatalmas a felfordulás, de most legalább kénytelen vagyok egy kis rendszerezésre, mert már átláthatatlan volt a káosz:)). Más esetben ilyenkor a munka hevében egyszerűen elfelejtek enni, és sajnálom is rá az időt, de a babát nem éheztethetem, úgyhogy ennem kell. De mit? Kimenni nincs kedvem, házhoz szállított kajára sem vágyom, viszont tegnap vettem kápia paprikát, amit elég ritkán árulnak, pedig annyira finom. Úgyhogy a kérdés megoldódott:
Egyszerűen megsütöttem egy kis olívaolajjal, sóval borssal, és a kedvenc kecskesajtom társaságában nagyszerű ebédem lett öt perc időráfordítással, úgyhogy megyek is vissza pakolni:)



5 megjegyzés:

Mici írta...

Mmmmm, a sült paprikát én is nagyon szeretem. És hát a sajtoknak is bolondja vagyok. És annyira tetszik, hogy ilyen tudatosan várod a babádat. Tényleg! Megmutatta már a nemét?

Nova írta...

Én most a joghurtos padlizsánt szeretném megtanulni, tudod, amilyet a gyroszosnál lehet kapni :)
Nem tudom, tesóm írt-e, de kiderült, hogy a rokonnak sima asztmája volt, meg a maradék tüdőgyulladása vagy nemtudom, ráadásul, mikor tesóm kijött a WAMPra, még nem is találkozott vele, úgyhogy biztos nem lettél sertésinfluenzás :)

36évi írta...

Még nem is írtam, hogy grat.
Kicsit lemaradtam az olvasásoddal, mert egy időre elvesztettem a blogrollomat. :)

Nova írta...

Egy kis blog-díj-dolog: http://novadesignshop.blogspot.com/2009/08/one-lovely-blog-dij-one-lovely-blog.html

Ledeczki Anna írta...

Szia Mici! Még nem, legközelebb szeptember elején megyünk UH-ra, akkorra szerintem már tudni fogjuk:))

Szia Nova! Ennek igazán örülök:)) A joghurtos padlizsánt nagyon egyszerű elkészíteni, ha jössz a könyvtárba, elmondom hogyan kell:)
És köszi a díjat:)

Köszi Évi:)