szombat, augusztus 15, 2009

16.hét

A 16. hétbe léptem, és már le sem tagadhatnám, hogy babát várok, úgy megnőtt a hasam. Napról napra nagyobb:) A rosszullétek teljesen elmúltak, már sokkal kevesebbet alszom, és elkezdtem varrni is, sőt vasárnap már a WAMP-on is ott leszek. Az előző bejegyzésemben említett rajzból pedig ők születtek:



Nemsokára megtaláljátok őket a Meskán. Szerintem jó ajándék lehet várandós kismamáknak:))) Ha valakinek elkerülte volna a figyelmét, az egyik kislányt, a másik kisfiút, a harmadik pedig ikreket vár:)) Ezek letisztultabb, modern darabok, de a következő "sorozat" romantikusabb stílusban készül majd.




22 megjegyzés:

Miss Scotty írta...

Anna, ez fantasztikus! Hogy miket hoz ki belőled a várandósság.

Találtam egy külföldi blogot, ahol a blogger hasonló stílusban készít filcre arcokat, hasonlóan hozzád. Ő kézzel varr, de a tieid nekem a nambervan ;)

Üdv. Scotty

Ledeczki Anna írta...

Megadnád a címet? Szívesen megnézném. Köszi!

Kicsoda írta...

Anna, mikor meglattam csak az jutott eszembe, hogy ugy megolelnelek:-) Tele vannak melegseggel a babak es nincs bennuk az a gugyogo idiotizmus, amitol en hulyet kapok:-)

Marienkäfer írta...

Gyönyörűek, mint mindig! :-)
Megkésve bár, de én is gratulálok, és minden jót és szépet kívánok Nektek!

Kata

kwandera írta...

Jaj, de vártam már ezt a pillanatot! :)
Hihetetlenül finomságosak!!!

Isabel írta...

It´s looks pretty!!

Bejus írta...

Ohh ezek valami csodálatosan szépek! Igazán szívet melengetőek! Sok boldogságot!! :)

Üdv.
Bejus

Ejjkukk írta...

:D Te aztán tényleg nagyon várod a babád. Eszméletlen jók! Gratulálok!

Violini írta...

Hú, gondolhattam volna hogy ez lesz a vége!És milyen jó hogy ez lett a vége :-)
Szuper.

rojalka írta...

Nagyon jók!
És olyan ötletes!!
Sok sikert a WAMP-hoz!!

Rita írta...

Nagyon tetszenek!

Mónika írta...

Nem fogod elhinni, pont ilyesmi jutott eszembe a múltkor rólad, állati jó, hogy neked is..:))nagyon szépek lettek, gratulálok, még, még..

Mónika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Mónika írta...

(én távolítottam el, mert kétszer küldtem el ugyanazt)

Abile írta...

Micsoda fantasztikus hatással van Rád ez az áldott állapot! :o))

Miss Scotty írta...

Szia Anna!

Mellékelem a linket. Remélem, hogy bejön a kép a fejről. http://4.bp.blogspot.com/_EUxs9UM2v14/SnG-1gU2S4I/AAAAAAAADV8/NNPpdxyAtXw/s1600-h/gone2.jpg

Üdv. Scotty

Miss Scotty írta...

Bocs, itt találod a blogot.

Üdv. Scotty

Juhizs írta...

Ez is letagadhatatlanul "Ledanná"s :-)

nana írta...

nagyon-nagyon tetszik! biztos fogok tőled rendelni, mert van egy-két barátnőm, aki babát vár :)

Barbi írta...

Hát ez fantasztikusan jópofa ötlet és gyönyörű kivitelezés! Tényleg remek kis ajándék lehet kismamáknak! :D Vagy anyáknapjára! :D Most, hogy elmúltak a rosszullétek fantasztikus napok elé nézel! :D Úgy szeretnék megint várandós lenni...

Náncsi írta...

Húú ezek nagyon... nagyon szuper alkotások!! Én tuti szeretnék a hugomnak egyet, kabalának, nagyon szeretne babát, méghozzá kislányt, de egyenlőre nemnagyon akar összejönni a dolog:(( Pedig két kisfia már van.. veszek neki egy ilyen babát "kabalának"

Ledeczki Anna írta...

Köszönöm Nektek:)