szerda, június 24, 2009

Miért is nem jelentkeztem mostanság?

- 12 óra alvás
- állandó fáradtság
- 0 varrás
- 0 cigi
- 0 kávé
- 0 tatárbifsztek:(
- 24 órás hányinger
- undor a paradicsomtól, hagymától (eddig imádtam)
- szűkülő melltartó:), nadrág, szoknya
-hangulatváltozás, befelé fordulás, félelem, öröm, várakozás ....
-túlgondoskodó férj
-boldog nagyszülők, rokonok, barátok,


Igen, igen...gondolom már ki is találtátok, hogy jópár hónap és kisbabánk születik:))))))
Minket is elég váratlanul ért a hír. Erre mondta egy kollégám, hogy tudod Ancsa a méhek, és a virágok.....:)), igen tudom, de az orvosom szerint nem igazán eshetek teherbe egy bizonyos kezelés (most nem részletezném) elvégzése nélkül. Na én ezt a kezelést kihagytam, mert úgy döntöttem egy-két nyugodt :) évet még adok magunknak, de hát a baba másképp gondolta:)))

Azért remélem lassan kilábalok ebből az állandó fáradtságból, és újult erővel indulhat a varrás.

48 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Biztosan a WAMP. Olvastam hogy bébibumm van a vasárnapi művészek házatáján. De bármi is volt a pozitív hatás, a hír nagyon jó, és nagyon gratulálok nektek!!! Hurrá! :)

Vacskamati írta...

Óóó, hát gratulálok!!! :D Így a legtökéletesebb!! A lelkecskék nagyon is jól tudják, mikor hova és miért pont akkor érkeznek! Figyelgess csak befelé.. :D
(Hányadik héten jársz? :D)

norico írta...

Nahat, gratulalok! Es mar elöre kivancsi vagyok, hogy az anyasag hogyan hat majd az alkotasaidra.

Fércművek írta...

De szeretem a jó híreket! :))

Noresz írta...

Én is szeretnék gratulálni, ismeretlenül is!!!
Mindig úgy örülök egy új baba hírének :)

Kdatta írta...

Anna! Nagyon sok szeretettel gratulákok és boldog, kiegyensúlyozott babavárást kívánok! :o))
Millió ölelés!
Kata

katafolt írta...

Ó,a varrás most várhat,és elmúlik az a fránya hányinger is.Utána meg jön egy olyan isteni védettség- érzés:burokban vagyok,nem bánthat senki,semmi :-)

Csigi írta...

Nagyon gratulálok, de szép hírek :)

anaisz írta...

Jaaaaaaaj ! GRATULÁLOK NEKED !

és NAGYON NAGYON SZÍVBŐL :)

Ágó írta...

Nagyon sok szeretettel gratulálok !
Ez a legnagyszerűbb dolog az életben!
Ági

girzs írta...

Én is gratulálok, ismeretlenül is! Mivel tehetséged van megélni az életet, biztos az egyik legboldogabb korszakod következik. Babát várni jóóóó!!!!!!(főleg, ha elmúlt a kezdeti szarullét)
Utána meg...még jobb, de az már egy új, egy másik sztori).

Rita írta...

Jaj de jóóóóóóóóóóóóó!!!!!! Sok-sok boldogságot a kis családnak :o)

kwandera írta...

:) Igen, nagyon gyanus voltál mostanság! Gratulálok, minden szépet és jót! :)

Naomi írta...

Gratulálok Anna!

Szívből kívánom,hogy nagyon boldogan és egészségesen teljen ez a pár hónap!!! ....aztán a többi sok-sok év!!!

Elizaniko írta...

Ó, nekem is azt mondta annak idején a doki, hogy kizárt, hogy teherbe essek egy kisebb operáció nélkül. 3 hónap múlva megfogant Elizám. :o)))
Spontán. Méhek, meg darazsak ...

:o)) Alig volt nálam boldogabb akkor a világon.

Kívánom neked, hogy hasonló jókat élj át, mint én azokban az időben.

Szentimrey Réka írta...

Én is szeretnék gratulálni, és sok-sok erőt kívánni a hátralévő hónapokhoz, és azután még többet!!!!
Bárhogy is érzed magad, hidd el megéri!

Mónika írta...

hűha, gratulálok:)))))) ez ám a jó hír!
vigyázz magadra és élvezd ki, hogy túlgondoskodnak rólad:))

Vidvandre írta...

hűűű, ez nagyon jó hír, gratulálok! :)))

ZsuKa írta...

Nagyon-nagyon örülök Nektek! Nagyon gratulálok, annyira örülök! Minden-minden szépet kívánok Neked! (a kis kellemetlenségek pik-pakk elmúlnak, és legalább fél évig a világ legjobb érzése következik most!) mikorra várjátok Pindurka érkezését?

Ejjkukk írta...

SOK-SOK BOLDOGSÁGOT!!
Tuti nagyon boldog babátok lesz, mert rengeteg jó játéka lesz! Nagyon aktívak mostanában a méhecskék! Helyes!
Sok boldogságot, és sok szabadidőt kívánok neked, hogy élvezhesd ezt a mesés időszakot.
/Ne aggódj, a rosszullét elmúlik!/

colette írta...

Kedves Anna,
ez a világ legfantasztikusabb dolga, még ha az eleje nehéz is. Gratulálok hozzá!
Amit pedig a hírről még tudni kell, mikor az előbb elolvastam, csak mosolyogtam egyet, mert ha hiszed, ha nem úgy kb. egy nappal ezelőtt, jött egy gondolatrezgés a fejembe, miszerint: LEDANNA babát vár!
Ezután nagyon figyelek, még milyen fontos híreket tudok meghallani:-)))

kiseri írta...

Éljen! nagyon sok erőt és örömet és egészséget és szépet és jót kívánunk mindannyian!!!

SILERIKA írta...

Nagyon jó hír, gratulálok! Ez a babuci most akarta,hát most döngicsélt az a bizonyos méhecske is. Akár a doki bácsi nélkül is mehet ez, ha itt az idő. A rosszullét majd elmúlik, és csak a boldog érzés tölti be a várakozás napjait. Jó egészséget mindkettőtöknek!!

Zsukka írta...

Nagy gratuláció és örömteli babavárást :o)))!

Theia írta...

látom már, hamarosan szebbnél szebb babaruhák, babatakarók és egyéb kiegészítők lepik el a blogot ;-))

Kicsoda írta...

a listadon a tatarbifsztek nagyon ismeros. IMADOM!!! nalam a masik `lemondas` a prosciutto volt;-)
Annyira fura, mert nekem meg eszembe nem jutott, hogy babat varhatsz:-) Fantasztikus! szerintem meg az is erdekes lesz, hogy a varrasban merre mozdulsz el, siman lehet, hogy horgolgatni fogsz, vagy gyonggyel kivart dolgokat csinalsz majd.
Nagy oleles!!!

KicsiKató írta...

Nagyon-nagyon-nagyon gratulálok!!! Na de tatárbifsztek? Elképzelni sem tudom, hogy tudjátok/tudtátok megenni...

anyahajó írta...

Nahát, meglepődtem! Veled örülök :)

Hunszil írta...

Mit is írhatnék. GRatulálok életed egy másik " stációjához" értél, amiben öröm és aggodalom, együtt menetel majd ( remélem sok-sok örömöd lesz)
Nehéz:) de csodálatos évek elébe nézel....Kiváncsi vagyok mit hoz belőled ki a kismamaság, állítólag ilyenkor nagyon érzékenyek a leendő anyukák és nagyon kreatívak:))))) kiváncsian várom az újabb kreálmányokat, amiket mint már kismama készítesz:)))))

Larion írta...

Én is szeretném Neked - Nektek a jó kívánságaim küldeni, élvezni fogod és még több energiát nyersz...... és amint ott piheg a kezeid között az a jó kis meleg testecske elveszel örökre...... Az élet legfényesebb ajándékpillanata egy kis lény létrejötte és majdani legnagyobb kihívása a boldogulásaihoz vezető utak támogatása......
Semmi másnak nincs akkora értéke és értelme mint életet teremteni.

Rilla írta...

Egy kis homeopátia és máris jobban leszel! Gratulálok nektek!

Judit írta...

De jó hír!!! Gratulálok!!! Na most kiélheted a kreativitásodat ezen a téren is:D

gemkapocs írta...

Gratulálok!

Zsuzsi írta...

juhéjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!

Amaranta írta...

Nem is tudod, hogy menyire örülök a hírnek! Nagy gratuláció, és szépséges babavárást kívánok.
Amikor a kisfiamat vártam, akkor annyira befelé figyeltem, hogy szinte a rezdüléseit, gondolatait is ismertem. Nagyon jól jött a dolog születése után, rögtön egymásra hangolódtunk. Ez egy csodás időszak,már biztosan érzed te is.

wattacukor írta...

Gratulálok!!! Micsoda öröm :) Főleg azok után hogy nemigen kecsegtettek. Legyen sok örömöd :D

STUDIO PANKA, taller de Fieltro Artesanal írta...

Óóóóó :) Csodálatos, majd meglátod!

Ledeczki Anna írta...

Mennyi gratuláció!!! Egészen meghatódtam. Nagyon köszönöm nektek:))))
Még csak a nyolcadik hétben vagyok, de az orvos szerint minden rendben, úgyhogy nem bírtam tovább magamban tartani a nagy hírt:)

Dóri írta...

De jó! :) Ilyet mindig jó hallani. :) Boldog babavárást kívánok és utána jó babázást. Nemsokára (bár ez relatív :) ) enyhül majd ez a rosszullét féle, de ez tényleg egy más állapot, mint eddig volt. :) Kezdhetsz gondolkozni, hogy miket varrsz majd Neki. :)

Ildi írta...

Én vagyok a negyvenedik! Gratulálok, Anna! Vigyázz magatokra! Készülj egy gyökeresen más - alapvetően teljesebb, de néha zaklakottabb - életre!

anaisz írta...

Ildi !!!

Te megszámoltad??? :DD

panyizsuzsi írta...

Hurrá! Gratulálok és vigyázz magadra!

eli írta...

Hat ez csodalatos gyonyoru hir...nagyon nagyon gratulalok!!!

eli írta...

Jaj es kerlek nezz be hozzam:-)

Abile írta...

Kívánok Neked boldog, problémamentes várandósságot! Élvezd ki minden percét, olyan gyorsan elrepül ez a kilenc hónap! :o)

majusvan írta...

:)gratulálok, szép babavárást - figyelmedbe ajánlom ezt az oldalt www.mamami.hu bár lehet már ismered
egy "zugolvasód"

Hoyacarnosa írta...

Gratulálok nektek!!! :) Sok örömöt és boldogságot kívánok!!

Violini írta...

:-)))Nagy gratula, én még 3 gyerek után is irigylem a pocakosokat, annyira szerettem várandós lenni.
Néhány hét és olyan aktív leszel, mint soha :-)
Használd is ki, ha megérkezik a babácskátok egy ideig porosodni fog a géped ;-)