kedd, május 05, 2009

a magányon túl....




7 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

klassz lett....:O)

colette írta...

Nekem meghökkentően depresszív az eddigi szépségekhez képest:(((
Vagy csak ballábas vagyok ma?! Hmmm?

nagycsili írta...

Nekem tetszik! Igazán különleges lett!

Kicsoda írta...

Anna ezek egyre jobbak, eddig azt hiszem ez a kedvencem!!! `ertem` a rozsat, de nem tettem volna oda.

Ledeczki Anna írta...

Hogy bennem milyen érzések kavarogtak, ami miatt olyan lett ez a kép, amilyen....az maradjon az én titkom...

Bár nem volt szándékom megválni tőle, de nem is ragaszkodom hozzá ("kiírtam" magamból, innentől kezdve nem foglalkoztat). Egy kedves vásárlómnak megtetszett, és már le is csapott rá:)

Számára például a kép jelentése a következő(engedélyezte,hogy idézzem a levelét:)) :
"A magányon túl... c.kép nekem azt mondja, hogy a külső bántó hatásoktól (=rózsa tüskéi) az ember otthon (=a félig látszódó komód) mégis békében lehet (én az arcát nem látom depresszívnek, inkább olyannak, akiről leperegnek a külső hülyeségek). ????"

anyahajó írta...

Húha, ez már igazi műalkotás, hiszen értelmezésre hív. Nekem teljesen más irányba indult az agyam, mint a vásárlódnak. Az jutott eszembe, hogy a "bent" a fogság, és a rózsa a vágyott "kint".
És ez már nem is rajzolás a cérnával, hanem festés!

kristina feles írta...

Hu ez nagyon jol sikerült Anna! Gratulalok, az egesz blogod nagyon tetszik! kristina