szerda, május 20, 2009

A legújabb láncok


5 megjegyzés:

fokhagyma írta...

Szia! Múlt vasárnap láttam a munkáidat a WAMP-on. Te sajnos nem voltál ott (gondolom éppen a szükség nagyobb úr volt :) Nagyon szépek ezek a kicsi arcok. Ha jól sejtem, akkor számítógépen előre megtervezed, és a szuper gépedet rácsatlakoztatva a számítógéphez, az kihímzi, ugye?
Üdv. garlic

Ledeczki Anna írta...

Szia!

Kicsit többet tartózkodtam a kelleténél mások standjánál,a kávézóban, vagy a koktélos pultnál. :))))

Köszi:) Nem számítógépen tervezem, sőt egyáltalán nem tervezem, hanem csak beteszem a textilt a gép alá és elkezdem mozgatni alatta (szabad gépi tűzésnek hívják).

Az arcok ott rajzolódnak ki,sosem tudom előre, milyen karakter fog megszületni. Ezért nincs is két egyforma belőlük.

De a gépem tényleg szuper, imádom:)

fokhagyma írta...

Hát, akkor te nagyon türelmes ember lehetsz és nagyon pontosan dolgozol, ahogy megmustráltam a munkáidat ;) Na és persze nagyon gyakorlott a szabad gépi tűzés terén.
További sok sikert és jó munkát kívánok!

Fércművek írta...

Még mindig hihetetlen nekem, hogy varrógéppel készíted őket. Csodaszépek! Élóben méginkább!

Ledeczki Anna írta...

Köszönöm a kedves szavakat:))