vasárnap, május 10, 2009

Ismerős?! :))))))

12 megjegyzés:

Csigi írta...

Hát ez baromi jó :)) Azt hiszem ebben sokmindenki magára fog ismerni

Altair írta...

Ez nagyon jó! :o) És ismerős...

kwandera írta...

Jaj, hát ez óriási volt!!!! :D
Szegééény néni!!!
Vajon ezután mit fog kitalálni magának? :)

Anice kötős blogja írta...

Az érzést jól megfogták az alkotók!
Jót nevettem, azt hiszem tényleg őrültség.

enigma írta...

köszi, nekem is nagyon tetszett :)

Princi írta...

Szenzációs! Köszi!
Nagyon régen (gyerek koromban) volt egy olyan esti mese, amiben egy nagyon szegény öreg néni talált egy kis (kötött)barikát. Ahogy simogatta, kezébe akadt a szál vége és ebből kezdődött a kötése. Először csak rendesebb ruhaneműt kötött magának a szegényes rongyai helyett, később már csinos házat, végül fiatal arcot is szeretett volna. És eközben fogyott el a fonal a barikáról, a telhetetlen nénike meg csak rángatta a szálat hiába, aztán mérgében elhajította a szegény kis csupasz jószágot. Ahogy szaladt a barika úgy bomlott le a nénike összes kötése vele együtt. Ez ugrott be, ahogy néztem.
Azt hittem, ennek is hasonló vége lesz, aztán megrémültem, nehogy már önmagát vagdossa szét az ollóval :)!

katafolt írta...

Naná.Már láttam ezt,a CD-s fórumon röhécseltünk rajta,de valahogy nem tudtam szívből nevetni...

Nova írta...

Nem ismertem, de nagyon aranyos :) Ma én is kb így jártam a fülbevalókkal...csak a beadandóm nem haladt.

Csilla írta...

Ez nagyon jó, és magamra ismerek benne :o) Ha elkezdem nem tudom letenni, még ha éjjeli fél kettő van sem :o)

Vacskamati írta...

Nahát! Épp a múlt héten jutott eszembe ez a videó, s gondolkodtam rajta, vajon hol is láttam.. sajna, mélben küldték, s már nem volt meg.. De most felvidítottál vele.. :D
A kunderás bejegyzésed eltűnt az éterben?
(Csak a listámon láttam, mire kattintottam, már se híre se hamva.. :D)

Ledeczki Anna írta...

Tényleg? Már ismertétek? Én teljesen véletlenül bukkantam rá. Imádom az animációs rövidfilmeket,és ez annyira
ideillő:)))

Vacskamati! Csak kerestem egy részlethez tartozó regényt, és megkaptam a választ, úgyhogy töröltem. Már megszoktam, hogy ha segítség kell, tőletek kérek, mert ennél jobb információs hálózat nincs is sehol máshol:)

Krisztinka írta...

Húúúú, ez nagyon jó :) És nekem is ismerős :D :D