hétfő, április 27, 2009

Kislány piros ruhában



7 megjegyzés:

Julcsi írta...

Tisztára, mint a lányom! Neki szoktam ilyen "pamacsokat" csinálni a fejére:))

Zsuzsi írta...

Mindegyik hasonlít valakire én is észre vettem már.Látszólag egyforma arcok de mégsem.Lehet egyszer majd a saját arcunk lesz az egyik témád....:O)

nagycsili írta...

Nagyon szép lett! Mivel kezded az arc rajzolását? Én mindig a szemével, igaz nem tűvel rajzolok, hanem tollal vagy egérrel.

Cserháti Hajnalka, Ojni írta...

Naháááát! Mi lesz a következő állomás? Hihetetlen gyorsan alakul, érlelődik nálad minden. :))
Hanem én úgy szerettem azt a kék blúzos képet!!! :)))

Cserháti Hajnalka, Ojni írta...

Mármint Rólad. :D

anaisz írta...

A szeme, arckifejezése gyönyörű!! :)

És a körülötte lévő fehér-mintás anyag, és tűzése is nagyon tetszik ! :)

anaisz írta...

Csatlakozom ha nem baj--- én is IMÁDTAM a kék blúzos képet!

Olyan sima volt, dizájnos, és olyan IDŐTLEN érzetű!!!

:(

Bruhha :(