csütörtök, április 23, 2009

Az élet nélküle

Tegnap romantikus, gyertyafényes estében volt részem. Semmi villanyfény, csakis gyertyák a lakás minden pontján.

Na jó, még mielőtt elkezdenétek irigykedni, elárulom, hogy teljesen egyedül voltam otthon. És a gyertyafény oka? Háát, kikapcsolták az áramot:)))

Egy ideje teljesen szét vagyok esve, és úgy tűnik a számlákról is sikerült megfeledkeznem. Az egyetlen kapcsolatom a külvilággal a mobilom lett. Az első hívás az ELMŰ-nek ment. Kiderült, már nincs ügyfélszolgálat, úgyhogy nem tudom befizeti az elmaradást, és így csak másnap fogják visszakapcsolni az áramot. Nagyszerű. A második hívás a férjemnek ment Párizsba, tudatván vele (enyhe ingerültséggel a hangomban:))), hogy mostantól ő foglalkozik majd a számlákkal, mert nekem eleeeeegeeem van.

A legrosszabb az volt, hogy nem tudtam varrni. A netfüggőségemről már nem is beszélve:)) Na mindegy, ma már fényárban úszik minden:)

7 megjegyzés:

Kicsoda írta...

tetesd at a szamlakat automatikus atutalasra;-)

Abile írta...

így legalább volt egy csendes, romantikus estéd
Lehet, hogy időnként nálunk is ki kellene kapcsoltatni az áramot, hogy ne a tévére és a számítógépre figyeljünk, hanem egymásra. :o(

Vacskamati írta...

:D Húúú.. megyek, gyorsan megnézem én is a befizetési határidőket.. :D

nana írta...

ez ismerős :) bár még soha nem kapcsoltak ki semmit nálunk, én is hajlamos vagyok megfeledkezni a határidejükről..

anaisz írta...

Képzeld! Én meg nem tudtam gépezni, mert elment tegnap éjjel nálunk az áram :)) haha. Jó kis párhuzam :)

Névtelen írta...

Remélem a gyertyafénynél akkor olvastál, mivel engem mindig ezzel piszkálsz, és nem a kádat raktad körbe mécsesekkel,és áztattad magad órákon keresztül:) És a cuccaidról ne feledkezz meg, amit Apáék hoztak, én tuti nem cipelem át!

Névtelen írta...

Ez aranyos! :)
Az új képmás, a sztori, és a felettem levő komment. :))
Kwandera