péntek, március 06, 2009

Tréning, horgolás, egyebek

Már rég jártam erre. Mostanában nincs túl sok kedvem semmihez, nincs ihletem, szétszórt vagyok, és állandóan fáradt. Persze ha nem is túl intenzíven, de azért varrok, horgolok, majd hétvégén megmutatom a legújabb kitűzőimet. Képzeljétek, a múltkori portugál vásárlóm után most egy amerikaival is büszkélkedhetem. Jó érzés hogy a világ másik felén valaki az én láncomat fogja viselni :)

Egyre inkább tetszik a horgolás. Korábban azt hittem ez amolyan kötött műfaj, ahol nem lehet improvizálni, de tévedtem. Ha valaki már ismeri a létező összes pálcát, csomót, stb-t, akkor szabadon variálhatja őket, bármilyen alakzatot képes létrehozni. Nagyon izgalmas tud lenni ez a kísérletezgetés.

Jelentkeztem egy tréningre, amit kifejezetten alkotók számára indítanak. (Elméleti alapokon nyugvó gyakorlatorientált képzés, mely vállalkozói ismereteket nyújt a művészek, iparművészek speciális igényeire alapozva. A tananyag átadása tréningmódszerrel történik, melynek keretében a hallgatók egyénileg, illetve csoportokban aktív részeseivé válnak a foglalkozásoknak, saját kérdéseiket, problémáikat állíthatják a középpontba.

Már a tematika is elég ígéretesnek tűnik:
§ Az üzleti ötlet és üzleti tervezés végiggondolása, a vállalkozásalapítás és működtetés lehetőségei és kockázatai,
§ Választható jogi formák, illetve a vállalkozásindításhoz szükséges gyakorlati teendők,
§ Marketing és marketing-kommunikációs ismeretek, értékesítés, ügyfélcentrikus vállalkozás,
§ A kisvállalkozások pénzügyei – amit a pénzügyekről, az adózásról, a likviditási problémák elkerüléséről tudni kell,
§ Pályázatok és egyéb finanszírozási források mikro-vállalkozások számára,
§ Üzleti terv készítése. )

Talán sikerül valamit hasznosítanom belőle, bár nem vagyok az a tipikus üzletasszony típus:) Azok ugyebár két lábbal állnak a földön, nekem pedig még lábujjheggyel sem mindig sikerül érintenem... de majd meglátjuk:)

Majdnem elfelejtettem. Megérkeztek a madaraim. Tudjátok a SWAP-os madarak. És az egyik közülük pont az, amit nagyon szerettem volna megkapni. A szervező lány készítette. Majd erről is mutatok fotót, ha hazaértem a munkából. Már csak fél órát kell kibírnom:))

6 megjegyzés:

ezkriszti írta...

Ha nem kóklerek a szervezők, biztos fogsz belőle profitálni. Piacképes alkotásaid, meg saját stílusod már van. Hajrá külhoni piacon is! Tényleg jó érzés lehet.

Zsuzsu írta...

Szia Ledanna!
Meglepetés vár nálam, nézz be hozzám, ha van kedved:-)
Bár nem ismerjük egymást, de a kedvenceim közé tartozik a blogod:-)
Köszönöm!
Zsuzsu

zazálea írta...

A tréning nagyon ígéretesnek hangzik, én marketinggel kapcsolatban tanultam ilyet, de ez sokkal konkrétabb, kézzelfoghatóbb, specifikusabb- és az hasznos.
Az üzleti terv rengeteg munkát igényel (ha jól készítik), de sok mindenre fényt derít. Úgyhogy: Hajrá, Ledanna, előre fel!

anyahajó írta...

NAgyon érdekesen hangzik ez a tréning. Lehet még jelentkezni? Írnál hozzá linket - akár emilben is?

A hangulati állapotban totál együtt tudok érezni. Magam részéről bízom benne, hogy ha elhatározza magát a nap, és kisüt, minden jobb lesz.

Bea írta...

Csak nem az Iparműv. Egyetemen?
Oda én is jártam, másfél évet.

Kastanie írta...

Hajrá Anna, jó szárnyalást:-)