péntek, március 27, 2009

Kék hajpánt

Tudom, tudom. Mostanában túl sok a zene, és sokszor hiába jöttök. A rossz hír, hogy továbbra is lesznek videófelvételek, de próbálom tartani az egyensúlyt. Íme a legújabb kitűzőm. Kicsit kancsal a leány, de hát az életben sincsenek tökéletes emberek:) Erről jut eszembe. A gimiben az egyik osztálytársam megjegyezte, hogy az egyik szemem lejjebb van mint a másik (kedves, nem?). Belenéztem a tükörbe, és rá kellet jönnöm, hogy igaza van:)) Csak azt nem értettem, nekem miért nem tűnt fel azelőtt?

4 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

A zene közelebb hoz, legalább jobban megismerünk. Naaaagyon ötletes a hajpánt!

Zsuzsi írta...

jó jó a zene de azért én szeretem ha írsz is:o)

Vacskamati írta...

:D Miért nem mondtad a lánynak, hogy az övé is?? Nincs olyan ember, akinek szimmetrikus lenne a két oldala- ha egy igazolványképet egy pici tükörrel elfelezel, rájössz, hogy két különböző, idegen arcot kapsz.. amúgy jó játék.. ha valaki nem próbálta volna még ki suliban.. :)
A rajzolt hölgy pedig így, tökéletlenül tökéletes.. :)

Abile írta...

Szerintem épp ettől lesz igazán bájos és emberi... Kedves arc!!
Valóban így van, ahogy Vacskamati írta, mi is játszottunk ilyet a suliban! :o))