vasárnap, március 01, 2009

Hagyományos nagyiminta-leírás

Adrienn kérte tőlem a leírást, de gondoltam ha már úgyis kimásoltam.....hátha más is hasznát veszi. Nagyon egyszerű (legalábbis annak aki horgolt már :)).


Láncszemgyűrű: A fonallal, 6 lsz, majd
hp-val gyűrű formázása

1.kör: 3 lsz (1erp-nek számít) , 2erp a
gyűrűbe, 3 lsz, * 3 erp a gyűrűbe, 3 lsz; ism
*-tól kétszer, hp a 3lsz-ből a 3.ba.
A fonal elvágása

2.kör: B fonal bekapcsolása bármely
3lszköznél, 3lsz ( 1 erp-nak számít), [ 2erp, 3
lsz, 3erp ] ugyanabba a közbe (sarok kész ),
* 1 lsz, [3 erp, 3lsz, 3 erp] a következő
3 lszközbe; ism *-tól kétszer, 1 lsz, hp a 3
lsz-ből a 3.-ba. B fonal elvágása.

3.kör: C fonal bekapcsolás bármely
sarok3lszköznél, 3 lsz (1 erp-nak számít),

....... innentől ugyanúgy folytathatod a végtelenségig.

2 megjegyzés:

enigma írta...

én is köszönöm, bár egy ideig eltartott, mire rájöttem, mi az erp :)

Borsika - Raymond - Benjamin Herr írta...

Koszonom Anna!!! Most azzal vacakolok (egesz szombat ezzel tel), hogy milyen fonalbol nezne ki egy terito teritonek es nem egy takaronak amit az asztalra tettem terito helyett... A nagyon vekony horgolofonalrol (a klasszikusrol) szo sem lehet - se turelmeme nincs se kedvem a szemem elrontasahoz:))

Ha van fonal otleted, kerlek kuldd at!

Adrienn