vasárnap, február 08, 2009

Újabb rajz-félkész állapotban



Őt rajzoltam ma. A haja még nincs teljesen készen. Nagyon érdekes dolog a rajzolás, mert elég egy miliméternyi vonalat máshova húzni, és már egy teljesen más karaktert kapunk.

Így tűvel rajzolni pedig iszonyatosan nehéz, mert nem látom egészben a "lapot", nem tudom fel-le emelni a "ceruzámat", és persze javítani sem olyan egyszerű:)

Nagyon szeretem a rózsamintás tapétákat, ha a valóságban nem is tudom(a férjem kifutna a világból) kiélni egy ilyen tapéta iránti vágyamat, a képeimen ezt megtettem:)) A madaras nő ugyanis egy rózsamintás tapéta előtt áll egy szobában. Legalábbis én erre gondoltam amikor ezt a hátteret választottam:) Imádom ezt az átlátszó, finom selyem anyagot, de sajnos most elfogyott:(

És hogy mi a tervem a képpel? Talán táska lesz belőle.

9 megjegyzés:

Abile írta...

Nagyon tetszenek a madaras lánykáid! :o)

Amaranta írta...

Ez textiltapéta? Vagy valamit félreértettem?

Ledeczki Anna írta...

Hú, tényleg félreérthető voltam. Nem papír,textil, selyem, csak olyan mint ha a madaras nő egy szobában állna egy rózsamintás tapéta előtt.

Szera írta...

Nagyon bájosak a "rajzaid".

Ledeczki Anna írta...

Köszi Nektek:) Lesz még pár. Mindig is tetszettek a redwork -ök (hú, ez nagyon hülyén néz ki leírva, tudtommal nincs jó magyar megfelelője, vagy igen? Vöröshímzés?:)), de nincs türelmem hímezgetni, úgyhogy jöhet a szabadgépi tűzés vörös cérnával.

Violini írta...

Jaj,egyik jobb mint a másik!olyan kedvesek és álmodozósak...

Eszter írta...

Szia!
Gyönyörűek a munkáid!
Nagyon félreértettelek, vagy ezeket a csodákat tényleg varrógéppel "rajzolod"? (Nekem néha még a kisebb kanyarok is nehezen mennek... vagy a gépen is múlik valamennyire? :-) )
Minden jót és szépet kívánok Neked! :-)

Anice kötős blogja írta...

Nagyon tetszenek ezek a rajzok és arra a takaróra is kíváncsi lennék, amit a nagymamád hímzéseivel raktál össze!

kastanie írta...

nagyon jó lett táskának!