hétfő, február 02, 2009

Rajzoltam

...és kitűző lett.

Kérdeztetek az ezévi terveimről. Inkább nem mondanék semmit. Annyi tervem volt, annyi elképzelésem, itt a blogomon tett ígéret arról, mit fogok készíteni, varrni, nemezelni, azután pedig várhattátok, hiába. Na nem azért mert nem varrtam, nemezeltem minden egyes nap, csak éppen nem azt amit beterveztem előre, mert belülről már másfelé hajtott az a megmagyarázhatatlan erő, már mást akartam kifejezni, már más kívánkozott ki belőlem. Hiába, még nem vagyok kész, még keresem önmagam. Hiányzik a letisztultság, az érettség.

Most azt az időszakot élem, amikor már nem elégít ki az amit eddig csináltam varrás néven. Próbálok bátrabbá, merészebbé, elrugaszkodottabbá válni, hogy igazán önmagamat adhassam. Több művész is van, aki mostanában hat rám erőteljes önkifejezőereje miatt. Sara Lechner, akinek hatására készült a "Kislány madárral" quiltem, és aki megtisztelt azzal, hogy meglátogatta a blogomat, ráadásul még kedves szavakkal is illette ezt a bizonyos quiltet:) Érdemes megnézni az otthonát. A másik Madu Lopes szívbemarkolóan gyönyörű, meseszerű festményeivel, képeit elnézve hihetetlen hogy egy férfiról van szó, és nem utolsósorban Danita, egyedülálló stílusával. Bármilyen eszközhöz is nyúl, csoda születik.

Mostanában rengeteget rajzolok. Leginkább emberi arcokat. Most ez foglalkoztat. Csak ennyit mondhatok biztosra, és semmi ígéret:)

3 megjegyzés:

Szecsi írta...

Húúú, ez nekem nagyon tetszik!!!

Piroseper írta...

Nekem is! :)

Abile írta...

Nagyon jó lett a kitűződ! Sok sikert és kitartást kívánok az elhatározásodhoz! :o)