csütörtök, február 12, 2009

Elkészült a táska








9 megjegyzés:

foltoska írta...

fantasztikusan jó lett, nem tudtam elképzelni, mbe fogod beépíteni. Keretezett képre tippeltem.

enigma írta...

nagyon kis finom darab:)...szokásosan :)

Abile írta...

Nagyon kis romantikus... kedves táska lett! Gratulálok!

Jánosné írta...

Gyönyörű ! Nagyon ügyes vagy.Gratulálok .További jó munkát, sok ötletet és időt a megvalósításhoz. Üdvözlettel : baliibi

Vacskamati írta...

Nagyon szép lett- jól látom, a háttér virágait is tűzted? Egy icipici hiányérzetem van azért: valami erőteljes színű keret (pl. a lányhoz hasonlóan gépi tűzéssel rajzolva (vagy nemtommi) talán még jobban kiemelte volna..

Kdatta írta...

Nagyon szép, visszafogott darab lett. Ez a rajzolás nagyon megy már neked. :o)

Ledeczki Anna írta...

Köszi Nektek!

Igen, a képen is gondolkodtam, de valahogy mégis táskát láttam bele.

Vacskamati, az örök kritikus :)) Igen a hátteret is tűztem, hogy ne lebegjen. Pont a kép erőteljességét, feltűnőségét szerettem volna tompítani,mintegy beleolvasztani a táskába,de lehet, hogy valami vékony,világos keret azért jó lett volna.

Vacskamati írta...

De remélem,nem haragszol... :) Tudod, csak magamból indulok ki.. annyira szeretem, amikor dicsérik a munkáimat, de ha csak dicsérnek és semmi észrevétel, kritika, sokkal inkább elbizonytalanodom, mintha néha-néha építő jellegű észrevételt is kapok.. ;)
(Méltem Neked a gmailos címedre, megkaptad?- rutintalan vagyok, nem tudom, mi a köv. lépés ilyenkor)

szarvasmici írta...

Nagyon-nagyon szép! Borzasztóan irigyellek, hogy ilyen tökéletesen pontosan tudsz tűzni. És "cérnával rajzolni". Igazi egyéniség vagy, és nagyon különlegesek a munkáid.