hétfő, január 05, 2009

Újból itt

Boldog Új Évet Mindenkinek! Tudom, hogy nagyon eltűntem, de Karácsonyig meg sem álltam. Munka, számtalan megrendelés, ajándékok. Ilyen húzós év végém talán még sosem volt, de egy percig sem panaszkodom, soha ennél rosszabb évet.


Persze azért sem jelentkeztem, mert kikapcsolták a netet. Nem fizettem be egy számlát, az ügyfélszolgálatra pedig lehetetlenség volt bejutni. Végül szilveszter délelőtt sikerült rendeznem a dolgot, de persze csak az ünnepek utánra ígérték a visszakötést. Legalább nem ültem annyit a gép előtt:)

Na mindegy, újra itt, tele energiával:) Semmit nem csináltam napok óta, csak téli álmot aludtam, és fejben tervezgettem a tavaszi-nyári meskás, WAMP-os kollekciómat, mert nem ám csak úgy alkotgatok:), kollekcióm lesz:) Biztos emlékeztek a kartonra applikált fámra- ez lesz a vezérmotívuma a készülő párnáimnak, táskáimnak, képeimnek, ágytakarónak, nemezszőnyegnek, konyhai kéztörlőnek, ékszernek, tűpárnának, stb.


2005-ben úgy kezdtem a blogolást, hogy feltettem az akkori karácsonyfánk képét, azóta ez hagyomány lett, úgyhogy idén sem hagyhatom ki.






És hogy mivel is foglalatoskodtam az ünnepek előtt? Néhány kép ízelítőül:


A szabad gépi tűzés olyan akár a rajzolás, így hát rajzoltam:)

Ez egy próba darab. Nagyon élveztem a készítését. Imádok bútorokat rajzolni. Semmi perspektíva, semmi aránykövetés, csupán a részletek, a kacskaringók, indák, díszítések:) Mindig is a díszítőművészet vonzott.


Hasonlót az Etsyn láttam-egy csaj díszít párnákat, pénztárcákat hasonló módon (az ottani kedvenceim között megtaláljátok). Szeretném tökéletesíteni ezt a technikát, és készíteni majd pár darabot a boltomba is. Egyik tervem, hogy a nappalinkat rajzolom majd fel egy falvédőre.


Karácsonyfákat varrtam. Hatalmas sikerük volt, még Ausztriából is érkezett megrendelés.



Sütis, cukorkás girlandokat készítettem. A piros gazdára talált, a többi (még van egy narancsszínű is) a karácsonyfánkat díszíti.



És készült két táskám is,megrendelésre . Na jó csak egyet rendeltek, csupán a méretek és néhány szín meghatározásával (levendula, zöld, bézs), de én készítettem kettőt, hogy a megrendelő tudjon választani. A nagy öröm akkor ért, amikor mindkettőt kérte:)




8 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Lean, ez a szabadgépis kép valami hihetetlenül jó... És kollekció... Látom, nem kispályázol:))

Boldog új esztendőt!!!

Kicsoda írta...

Anna, az a szoba nekem is nagyon bejon!! Mivel festettek `utana`? A kollekciohoz sok sikert!

Abile írta...

Sok sikert kívánok a terveid megvalósításához!

Violini írta...

Na, nem tétlenkedtél,az biztos!
Örülök,hogy ekkora sikere volt a kis karácsonyfáknak!
Én olyan szívesen nagyítanám a képeket mint régen,de nem engedi. Ugye nem szándékos?

Ledeczki Anna írta...

Ja igen az 'utánfestés'csupán a véletlen műve. Volt egy darab'szendvicsem', amit vatelinestül festettem meg, és utána nem mostam ki, csak hagytam megszáradni. Erre "rajzoltam", majd benedvesítettem az egészet, és átvasaltam, így a vonalak mentén átütött a festék.

Borsika - Raymond - Benjamin Herr írta...

Anna - nagyon boldog uj esztendot Neked es minden Szerettednek!

En is hianyoltalak nagyon - az osszes alkotasod csodalatos. Az apro diszek amelyekkel Benjamin pacijat csomagoltad mind a Karacsonyfankat díszítettek. Mar leszedtem, mert mi egeszen koran, november masodik feleben disztettunk... De csodas volt! A taskak nagyon tetszenek! Mennyibe kerulnek? En szeretnek regota egy edes taskat, ami pelenka, Benjamin extra ruhak, jatekok szallitasara szolgal.

Adrienn

Ejjkukk írta...

A múltkor beszélgettünk a szalagokról. Itt találtam egy pár csodásat, ha érdekel:
http://aboveallfabric.com/shop/index.php?main_page=index&cPath=106

Kdatta írta...

Anna! Örülök, hogy újra látlak! Nagyon szépeket készítettél, nagyon szorglmas voltál! A kollekcióhoz sok sikert és sok érdeklődőt kívánok! :o)

Hoztam egy kis játékot is, persze csak ha van kedved hozzá. Kukkants át kérlek hozzám.