hétfő, december 22, 2008

Madaras terítő 2. felvonás



Ráismertek? Ez a korábban már bemutatott madaras terítő, kicsit átalakítva. A megrendelő a kör alakú madaras terítőm mintájára szeretett volna egy szögletes változatot és a következő színekben gondolkodott: zöld, bézs, piros

Az alap egyértelműmek tűnt, hogy zöld legyen. Felkerültek az ágak és a levelek is, és itt kezdődött a tortúra:) Sehogysem illettek a piros madarak a képbe. Olyan erőltetettnek tűnt az egész. Nem volt összhang, nem volt harmónia. Én szívem szerint valami levendulaszínt használtam volna, dehát azt nem lehetett:) Miután vagy 8-féle piros anyagból kivágtam a madarakat, jutott eszembe hogy a bézs szín is meg volt adva. Na jó, hagyjuk ki a pirosat, legyenek bézs színűek a madarak, de így annyira unalmassá vált a kompozíció, hogy mégis kénytelen voltam belecsempészni egy kis levendula színt. A szélére türkizzöld szegély került, és ment az üzenet a megrendelőnek, készen van a terítő,erőteljesen hangsúlyozva, hogy ha nem erre gondolt, nekifutok mégegyszer.


Hát tényleg nem erre gondolt:) Jöhetett a második felvonás. Ekkoriban már eléggé karácsonyi hangulatban voltam, talán ennek köszönhető, hogy sikerült ráhangolódnom a piros-zöld együttes jelenlétére, és megszületett a piros bogyók ötlete, amelllyel sikerült összhangot teremteni. A madarak szárnya piros lett, és felkerült a piros szegély is. Elégedett voltam, és a megrendelő is:)

1 megjegyzés:

panyizsuzsi írta...

Egyszerűen csodás. Nekem mindkét verzió nagyon tetszik!