kedd, október 07, 2008

Régies medál



8 megjegyzés:

Szera írta...

Bejelentkeztem a MESKÁN és bejelöltem ezt a láncot megvételre... nem tudom, hogy sikerült e? Visszajeleznél? Köszönöm!

Ledeczki Anna írta...

Sikerült:)

Ahama írta...

Nagyon jó. Le sem tagadhatnád, kiforrott stílusod van, gratula.

Katbo írta...

Ez nagyon - nagyon édes lett. Medál nagy ötlet. A filc alap meg különösen tetszik. (jobban, mint a papír)

Ledeczki Anna írta...

A design saját ötlet, de maga a filcmedál már létezett előttem is:)) Az egyik flickr-es kontaktomnál láttam hasonlót, csak nála nem textilkép volt a közepe:)

kastanie írta...

Igen, ez még jobban illik hozzád!

mammka írta...

Szerán nagyon jól fog mutatni,nem mintha így nem.:)

Violini írta...

éééédes!pont az jutott eszembe,hogy ha nem kértem volna már Kállószilvitől topikmedált,tuti ilyet varrnék hegedűvel a közepén