kedd, október 21, 2008

Kipécézve

Nem szoktam részt venni ezekben a játékokban, de kivételesen, legyen. Panyizsuzsi kipécézett:)

Szóval hét dolgot kellet írnom magamról, íme:

1. Évente legalább kétszer átrendezem a lakást, átfestem a falat, vagy valamelyik bútort.
Állandóan variálok:)

2. Imádom az indiai konyhát.

3. A munkahelyem melletti kedvenc kávézómban, egy szál cigi mellett születnek a legjobb
gondolataim.

4. Nyári estén, zuhogó esőben, mezítláb a meleg aszfalton-imádom az érzést:)

5. Több órát ülök naponta a varrógép előtt, de van olyan ruhám amit azért nem hordok évek óta,
mert mondjuk hiányzik róla egy gomb.

6. A gyümölcsöt csak turmixolva szeretem.

7. Életem legtökéletesebb pillanatait az alkotás során élem meg.


És akiket kipécéztem magamnak, hogy tovább vigyék a játékot:

Katafa


Katbo

Violini

Kdatta

Pranté

Arcencil

Szabályok:
1. Linketld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

2 megjegyzés:

prante írta...

köszi :)
a négyesed nekem is bejön, igaz, már rég nem volt hozzá szerencsém...

Katbo írta...

Húú, nem könnyű feladat, de azért nagyon köszönöm, hogy, én is rajta vagyok a "kipécézettek" listáján.