hétfő, szeptember 15, 2008

Őszi élvezetek-a tanya egy kincsesbánya:))

Ez a tanya egy kincsesbánya-tört ki belőlem, amint össze-vissza karcolt kézzel, magam után húzva a "zsákmányt", a gyönyörű, fényes, sötétpiros, bogyós gallyakat megérkeztem a legelőről. Apukám, kapva kapott az alkalmon és rögtön megjegyezte, hogy na látod, ide kellene költöznöd! Persze sosem hagy ki egyetlen alkalmat sem:))), de hát hiába, minden negatívuma ellenére is szeretek Pesten élni.

Bár már hozzá van szokva a hóbortjaimhoz, a bogyós gallyakon már meg sem lepődött, de amikor pár darab száraz ágat mutogattam neki, hogy milyen gyönyörűek az már neki is sok volt:)) Jót nevetett rajtam, aztán megmutatta nagymamámnak is, hozzáfűzve a szlogenemet - a tanya egy kincsesbánya. Közröhej tárgyává váltam a családban :)) Persze ők még nem látják, amit én már igen, hogy a szögegyenes, mindenféle göcsörtöktől mentes ág milyen klassz akasztója lesz egy-egy rusztikusabb mini-quiltemnek.

Négy koszorút kötöttem Egyet anyukámnak. Ez egy hatalmas darab, kb. 80cm átmérőjű. Sajnos nem tudtam lefotózni, mert éppen zuhogott az eső amikor visszajöttem Pestre, és a koszorú a kerítést díszíti. A másik három kisebb, kb 26-30cm átmérőjű. Mennek a MESKA-ba .


5 megjegyzés:

UKati írta...

De gyönyörű lett! És nagyon tetszik, hogy nem olyan tömött! Ettől még finomabb. Milyen cserjéről valók a bogyók? Ez nem madárberkenye, ugye?

kastanie írta...

Ez galagonya, tetszik, én csipkebogyóból készülök hasonlót fonni.

Ledeczki Anna írta...

Tényleg? Galagonya? Nem tudtam. Köszi:))

mammka írta...

Csodaszép!!!!!!Már mennék is haza kötni koszorút.:)

Kicsoda írta...

Ezert most nagyon irigykedem, mar reg szeretnek egy igazit, amit az ember maga csinal....jo ez a tanya dolod:-))