hétfő, szeptember 01, 2008

Újra itthon :(

Megérkeztem Santoriniről :(( Legközelebb írok erről a szigetről, mert nagyon érdekes a története.









Most már biztos, hogy megszállott vagyok :)) A nyaralás alatt sem bírtam ki, alkotnom kellet, ha nem is túl intenzíven de minden nap kellet egy kicsit szöszmötölnöm, hogy ne legyen hiányérzetem.






A szomszédok szerintem teljesen hülyének néztek :)) Egyik nap meg is kérdezték mit csinálok, úgyhogy beszámolót tartottam a nemezelés fortélyairól:))

Ez a nemezelt baba készült, ...


...és ezek a kitűzők.




4 megjegyzés:

Kdatta írta...

Üdv itthon! Azt elhiszem, hogy máris hiányzik a nyaralás. Nekünk idén elmaradt. Szomorkodtunk is miatta, de majd bepótoljuk iskolaszünetben. :o)
A nemezelt dolgaid nagyon szuperek! A baba nagyon-nagyon aranyos lett. Panni épp itt ült az ölemben, mikor megnéztük. Teljesen elbűvölte. :o)
Arra lennék kíváncsi, hogy így tűnemezelve mennyire lesz tömör a gyapjú? Nem láttam még élőben ilyet, ezért nincs viszonyítási alapom. Mennyire való pl a baba gyerekkézbe, húzásra, nyúzásra?

Ledeczki Anna írta...

Szia Kdatta! Örülök hogy "látlak" titeket. A net eléggé hiányzott, bár volt net-kávézó, de megálltam:))

Szerintem próbáld ki a tűnemezelést, én nagyon élvezem. Attól függ milyen tömör lesz valami, hogy meddig szúrogatod a gyapjút, és attól is hogy milyen tűt-durvát vagy finomat használsz.

Én felváltva használom a kettőt. Tömörítéshez a durvát, finomabb motívumok felviteléhez a finomat.

Ez a baba elég tömör lett, a teste kifejezetten kemény, de most hogy kérdezted direkt meghúzogattam a kezét és a lábát is,és az is a helyén maradt :))

A mosást is jól bírja, egy tűnemezelt képen már kipróbáltam, és ugyanúgy jött ki a mosógépből, mint ahogyan bement.

Szóval való :))

Kicsoda írta...

Nyaralos kepeket atugrottam:-)
Baba tokeletes lett!!! Szeritnem is sokkal strapabirobb, mint az ember gondolna, nekunk is van egy manonk es semmi nem latszik rajta.

Szera írta...

Tüneményes ez a baba! Gratulálok!