szombat, szeptember 13, 2008

Arculat

Régóta tervezem, hogy csináltatok bevarrható címkéket a saját logómmal, de képtelen vagyok eldönteni milyen is legyen:(

Szeretnék saját névjegykártyát is, és hosszabb távon gondolkodom egy egyedi csomagolás kialakításában , de annyira nehéz dönteni, mert egy logónak a maga egyszerűségében kell tükröznie az alkotó stílusát, és nem lehet állandóan változtatni rajta. Ha nem is egy életre, de elég hosszú időre szól.

Addíg is amíg végre dűlőre jutok, csináltattam névjegykártyákat a neten, aminek az egyik felén a saját munkáim fotói láthatóak, és rendeltem hozzá öntapadós címkéket is , szintén a saját alkotásaimmal, amelyekkel például stílusosan le lehet ragasztani egy csomagot.

Kezdeti lépésként nem is rossz:))

Hónap végére megérkeznek, majd mutatom milyenek lettek. Már nagyon kíváncsi vagyok:)


KÉRÉS! Ha valaki tud olyan céget, amely jó minőségű szövött címkéket gyárt (lehett nyomott mintás is, csak bírja a mosást) kérem írjon elérhetőséget! Köszönet!


Ui. :Erről még csak nagyon zárójelben, de képzeljétek, elkezdtem egy könyvet írni, szerkeszteni, talán karácsonykor már a kezemben is tarthatom:) Aki a blogomat rendszeresen olvassa, nem sok újdonsággal fog szolgálni, bár kicsit összeszedettebb, rendszerezettebb lesz, mint egy netes napló. Amolyan "vegyesvágott" lesz minden olyan dologról ami érdekel-persze az alkotás témakörén belül. Lesz benne egy-két szabásminta , valamint elkészítési leírás is, és persze sok-sok színes fotó :)





16 megjegyzés:

martimez írta...

...nem is jutok szóhoz,nagyon kis ügyes vagy!!!Gratulálok!Volt mikor én is ilyeneken agyaltam,aztán meg felébredtem...névjegykártyám azért van:)

Princi írta...

Szia! Küldtem egy mailt.

Colette írta...

Nagyon jó úton haladsz, kívánom hogy minden terved sikerüljön. Nekem is volt cimke is, kártya is, arculat is, üzlet is, és most romokban minden, erről is lehetne könyvet írni. Cimkét a Balogh cimkénél csináltassál, ők a legjobbak, a neten megtalálod az infókat: www.balogcimke.hu oldalon. Üdv: colette

Ledeczki Anna írta...

Kedves Princi! Küldtem mailt!

Ledeczki Anna írta...

Szia Martimez! Azért ezzel a gratulációval még várjunk egy kicsit:))

Ledeczki Anna írta...

Kedves Colette!

Köszi az infót. Nem tudom mi történt, de nagyon sajnálom:(

Colette írta...

No azért engem sajnálni nem kell, ezektől a pofonoktól csak edződik az ember, no meg kinyílik a szeme az élet más dolgai felé.

Amaranta írta...

És ha kicsit másfajta lenne mindenhez? Mondjuk más a textilfigurákhoz, más a ruhákhoz, más a szőnyegekhez-faliképekhez, más a nemezeléshez. íÉn így csinálnám az biztos, ha egyszer...

Ledanna Art, Ledanna Rongybabák

Na valami ilyesmi. És színes betűk illenének hozzád szerintem. Vagy mindegyik másszínű, vagy színátmenets cérna. Eldugultam :-)

KicsiKató írta...

Én is nemrég rendeltem címkéket, írj egy mailt a kicsikato kukac gmail pont comra és átküldöm róla az infókat:)

Katbo írta...

Irigylésre méltó a lendületed. Sok sikert kívánok a könyvhöz is. Nagy feladat a hazai piacra betörni.

kastanie írta...

kívánom, hogy sikerüljenek a terveid

mammka írta...

Waoooo! Ügyes vagy!!!!irigylem a lendületedet,bennem ez most el"őszült".Bár vannak dolgok,amiben lendületben vagyok,csak TÚL SOK a tervem mindig,,,,

Névtelen írta...

Kedves Anna!

Pár napja találtam rá a blogodra, nagyon tetszenek a munkáid. Szépek, ötletesek.
Érdekel a könyved, szívesen vennék egyet belőle, ha elkészül.

Éva

Ledeczki Anna írta...

Köszönöm mindenkinek a lelkesedést:)) Na jó lehet, hogy ezt a "karácsonykor már a kezemben tartom" szöveget kicsit eltúloztam:)). Nem kalkuláltam bele a karácsonyi készülődést, és a növekvő számú megrendelésemet. Legyen inkább április környéke.De azért igyekszem.

Amaranta!
Köszi a "brainstormingot":)))

Névtelen írta...

Most láttam, eperle nyomtatja a címkéit. Olyan rusztikus lesz tőle az arculata. HAnna

anyahajó írta...

Szia! Épp most olvastam egy bejegyzést a saját készítésű cimkékről.
http://patchworkpottery.blogspot.com/2008/09/fabric-labels-tutorial.html