csütörtök, augusztus 21, 2008

Nemezelek




A szőnyeg, ami talán sosem lesz kész. Na jó.. azért most már látok rá némi esélyt:))




A keretezést teljesen újra kellett kezdenem, eredetileg nem csak a saját nemezelt lapjaimból állt, hanem készen vett filclapokból is. Ezzel nem is volt semmi gond, egészen a próbamosásig. Köztudott hogy a gyapjú némiképp összemegy a mosásban. Ez így is lett, de a vásárolt filclapok nem követték ebben ugyanúgy. Amiatt szétszedtem az egészet és a filclapokat is saját készítésű nemezelt lapokkal pótoltam.




Lassan elkészülök a kerettel, és jöhet a mosógépes nemezelés. Jó párszor kimosva a szőnyeget, az tovább nemezelődik, és ezáltal egy kicsit még összemegy, tömörödik, sokkal szebb lesz a textúrája.


Inkább kimosom ezerszer, egészen addig amíg már nem tömörödik tovább, és nem veszt a méretéből, így az új tulajdonosnak sem kell majd attól tartania, hogy fele akkora szőnyeget húz majd ki a mosógépből:)))

Egy feleslegessé vált nemezdarabból pedig ez a kép született






Már kezdtem beleőrülni, hogy órák óta csak tű be, tű ki, és hol van még a vége, úgyhogy félretettem a szőnyeget, és kicsit feltöltődtem a kép elkészítésével.




........befejeztem a keretet. Úgy döntöttem, hogy még az egészet átnemezelem a hagyományos szapppanos technikával is. Amúgy az alap eleve szappannal készült, csak a minták kerültek rá tűnemezeléssel.

15 megjegyzés:

Liisa írta...

Hello Anna!

I love the things you do, such talent, and such wonderful, beautiful designs! What an artist!

Liisa

Violini írta...

Képes leszel megválni ettől a csodától???? Én szeretném megvenni! Komolyan!

Ledeczki Anna írta...

Már egy munkatársam is érdeklődött felőle, amikor még a felénél sem tartottam,de várjuk ki a végét, lehet hogy még elszúrom, és nem lesz belőle semmi. Most forog a mosógépben. Ha mégis, fenn lesz a Meskán.

Elég nehezen fogok megválni tőle, ha egyáltalán valaki megveszi, de lehet hogy az enyém marad, mert nagyon húzós lesz az ára:)) Rengeteg munka van benne.

Amúgy ahogy téged ismerlek, simán tudnál magad is csinálni valami hasonlót.

Ledeczki Anna írta...

Thank you Liisa. I'm very happy reading your nice words.

mammka írta...

Ez csodaszép!!!! Mesés!

Amaranta írta...

Te tényleg meg tudnál válni ettől a varázsszőnyegtől?

Nekem biztosan a szívem szakadna meg!

Colette írta...

Szia Anna!
A szőnyeg gyönyörű, bárkié is lesz, a helyébe csak a falra tenném! A színvilága is mesebeli! Gratulálok hozzá és a többi munkádhoz is! Colette

dióhéj írta...

Gyönyörű!
Lenyűgöző amiket alkotsz, komolyan!

Kicsoda írta...

ugy szeretem mikor `szonyegnek` hivod:-)
Annyira mozgalmas es elenk lett. En sem gondolom, hogy sokaig fog allni a boltodban

Ledeczki Anna írta...

Drága Kicsoda! Azért hívom annak, mert az!!!!:)))))
Na jó, ez egyszer már vita tárgya volt, de úgy látom nem mindenkit sikerült meggyőznöm, pedig igenis szőnyeg, ami ha elkoszolódik mehet a mosógépbe. Na jó. feladom:)))

Ledeczki Anna írta...

Mindenkinek köszi a szép szavakat.

Amaranta! Egy picit mindig megszakad a szívem amikor kikerül a kezemből valami. Ha ajándékról van szó,lelkiismeretfurdalásom is szokott lenni emiatt:)) Nehezen tudok elszakadni a munkáimtól, de amint megtörtént az átadás, megszűnik a birtoklási vágyam (vagy minek is nevezzem), és örülök hogy más örül:))

Judit írta...

Nagyon szép a színvilág!

panyizsuzsi írta...

Ez valami csodás!

csarab írta...

MESESZÉP!
Színek..., formák..., gyönyörű!

Csilla írta...

Megvan még? ;)

Tényleg nagyon szép és különleges!
Szívesen látnám egy mesekönyvben is akár!