vasárnap, augusztus 03, 2008

Bolti eladás

Pár napra rá hogy boltot nyitottam a Meskánál, már meg is vásárolták a napokban készített Lili babámat, és a kedvenc virágos lovacskámat.

Holnap mennek a postára. Tudom hogy hülyén hangzik, de iszonyú nehéz megválnom tőlük. Főleg a lótól, mert azt már régebben csináltam, és annyira a szívemhez nőtt. Karácsonykor is lelkiismeretfurdalásom volt amikor az elkészült ajándékokat legszívesebben megtartottam volna magamnak. Aztán amikor láttam hogy az új gazdái mennyire örülnek nekik, ez szerencsére elmúlt.

Most is biztos vagyok benne hogy jó helyre kerülnek a drágáim, mert aki a mai világban kézműves munkákat vásárol az szerintem meg is becsüli azokat :)

És itt jön az ellentmondás: Annyira boldog vagyok, hogy valakinek teteszettek annyira a munkáim, hogy meg is vásárolja azokat. Büszkeséggel tölt el:))

5 megjegyzés:

Arcencil írta...

Igen, én is láttam, hogy már két vásárlód volt! :-) Gratulálok hozzá, és tudom, hogy nagyon nehéz megválni tőlük. De biztos nagyon fognak neki örülni!!!
További sok-sok-sok eladást kívánok!

Princi írta...

Csatlakozom az előttem szólóhoz, nagyon szépek, egyediek a munkáid. Ha új gazdára lelnek, náluk lesz egy darabka belőled, sokkal értékesebbek lesznek, mint egy tucatkacat a multiból. Mert a műveddel együtt kicsit téged is megvettek, megszerettek. Az elégedett vevő pedig a legjobb reklám!

36évi írta...

Gratula a bolthoz, erősítsd a szíved, biztos "megszabadulsz" még pár holmitól. :)

Ja, és mondanám, hogy megint lett egy díjad :)
http://foltoskodas.blogspot.com/2008/08/djes.html

patchwitch írta...

gratula ledanna :D és további hajrá!!

ezkriszti írta...

Te találtad ki őket, te is csináltad meg. Szerintem mindig a tied maradnak egy kicsit, csak új helyre kerülnek, ahol meg örömet okoznak. Jól van ez így. Na, lehet hogy ez giccses, de azért elküldöm. :-)