csütörtök, július 24, 2008

Virágos erdőszél

Kísérletezgetek. Ez egy még Rácalmáson készült tálcás festésem, amit próbálok megtűzni. Az alsó rész tetszik, már az első pillanatban beleláttam, a hatalmas szirmú, pipacsszerű virágokat. Ezt egész jól sikerült is megtűznöm. Majd a tűzés után kicsit kiemeltem a virágokat fehérítővel.







A felső résszel azonban még erősen küzdök. Könnyebb dolgom lenne, ha lenne itthon procionom, mert akkor itt-ott ki tudnám javítani az egyes részeket, de nincs, és most nincs is kedvem kibumlizni Békásmegyerre, úgyhogy megpróbálom nélküle megoldani. A fehér pöttyökből -nem, nem hóesés- virág szeretne lenni, fehérítővel készültek, de lehet, hogy kapnak majd egy kis színt. Még nagyon képlékeny az egész kép. Mutatom, ha kész van.

6 megjegyzés:

Arcencil írta...

Ez nagyon klassz, én biztos falra tenném (szeretek mindent fellógatni). Mekkora a mérete?

Bernadett írta...

Ez nagyon ötletes és mutatós!Szerintem nagyon szép!

Princi írta...

Kedves Anna! Fantasztikus és csodálatos ez is, mint minden munkád, bár a teljes blogodat még nem volt időm végig megnézni. Nagyon örülök, hogy olvasód lehetek. Még új blogos vagyok. A tegnap kapott üveggolyót neked gurítom tovább, fogadd szeretettel. Részletekért látogass meg!

Kicsoda írta...

`Kozelrol` kellett megneznem, mert ugy neznek ki a viragok, mintha 3d-sek lennenek. Meg az egen a csillagok is jok!
A feherites egyre jobban tetszik, foleg mert igy utolag festesz. En anno a festes reszekent csinaltam, de az nem akkora poen.

Szera írta...

Gyönyörű lesz!

kastanie írta...

annyira jó látni, mennyire magadra tudtad formálni ezt a hipózást is