péntek, július 11, 2008

Rácalmási festés



Múlt hétvégén Rácalmáson voltam textilfestésen a topikosokkal. Nagyon jó társaság jött össze. Szuperul éreztem magam, és rengeteg új dolgot tanultam. A kedvencem lett a tálcás festés, amikor egy tálcában gyűrögetve, ide-oda tologatva, redőzve,hajtogatva, itt -ott "megcsipeszelve" stb. elrendezzük az anyagot, és a gyűrődések adta mintázatot kiaknázva fecskendővel locsolgatjuk a megfelelő helyeken a megfelelő színekkel. A negyedik, ötödik festésem után már kezdek ráérezni, mikor, mit, hova érdemes locsolgatni. Nagyon izgalmas játék:)

A képen látható "festményemnek" örülök a legjobban. Szerintem nagyon jól sikerült. A képen nem látszik, de elég nagy darab, kb. 130×140-es. Persze vétek lenne feldarabolni, úgyhogy egyben marad, és csak tűzni fogom.

2 megjegyzés:

mammka írta...

gyönyörűűűű! nekem valami titokzatos nádas ? jutott róla eszembe!

kastanie írta...

Nagyon szép, igazán jó terep lesz a gyönyörű tűzéseidhez, rmélem, hamar nekilátsz ennek is.