szerda, június 25, 2008

Már egy hete

Már egy hete hogy levizsgáztam, de még mindig nem sikerült magamhoz térni. Alkotói válságban vagyok, csak ülök a varrógép előtt, néha úgy érzem, hogy na most... jön az ihlet, de aztán mégsem. Ide kapok- oda kapok, előveszem a régi, befejezetlen munkáimat, majd ugyanazzal a lendülettel félre is dobom őket. Ráadásul állandóan alszom. Ma volt az első nap, hogy nem aludtam délután. Ráadásul még vacsorát készíteni is volt kedvem. Lehet, hogy "gyógyulok"?!


Munka után elmentem a Vásárcsarnokba. Nagyon szeretek ott nézelődni, ráadásul nem nagyon van olyan alapanyag, amit ott ne kapnék meg. Az alagsorban van a kedvenc Ázsia boltom, ahol mindig szert teszek valami különlegesre. Most erre a nagyon érdekes csilis keverékre esett a választásom. Bazsalikommal, és fokhagymával kevert csili, de nem görög bazsalikommal, mint ahogy azt a vásárláskor hittem, hanem thai bazsalikommal, aminek leginkább az ánizshoz hasonlít az íze.



Szintén az alagsorban vannak a halasok. Itt kapható mindenféle hal, kagyló, tengeri kütyük. És persze mindez frissen, nem ám fagyasztva. Nálam a pisztráng a favorit, most is azt akartam venni, de aztán elcsábultam a gyönyörű tengeri dubrincsok láttán, amit nem bántam meg. Nem is tudom, hogy ettem-e már ilyen finom halat. Semmi extra nincs a készítésében. Egészben (csakis egészben, fejjel együtt),olívaolajban sütöttem, miután bekentem magos, dijoni mustárral. Mennyei volt.


A köret pedig mexikói kukorica volt, "thaiföldiesítve" az új szósszal. Az eredeti mexikói csilis kukorica sima csilivel készül.

1 megjegyzés:

kastanie írta...

Ne aggódj, ez várható volt, hogy nehéz visszatalálni.
Én is nagyon szeretm azt a lenti boltot, bár keveset vásárlok.