vasárnap, június 01, 2008

Marokkói mozaik



És ahogy készült:

Az óvodából ismert csipketerítő készítéssel kezdődött. Ráhelyeztem az alapra...





... majd elkezdtem kitölteni a réseket.



Ezután körbevarrtam a lyukakat.




Mivel túl soknak találtam a fehér keretet, utólag még számos alakzatot vágtam az anyagba, körbevarrtam, és a felső réteget kivágtam. Ez amolyan mola-technika féle.


Ezután ugyanezzel a módszerrel készítettem egy kisebb kört is., amiből aztán kivágtam egy kisebb darabot (a szívem szakadt meg:)), hogy illeszkedjen a nagyobbhoz, és elférjen az A4-es lapon.


A köröket rátettem a gyönyörű narancssárga "sivatagszínű" alapra, és körbevarrtam őket.






Szerettem volna, ha jobban beleolvadnak a körök a háttérbe, úgyhogy kezdődött újból a mola-technikázás. A egész alá helyeztem egy türkizkék anyagot. Körbevarrtam a felrajzolt mozaikdarabokat, körbevarrtam, és kivágtam a felső réteget.




Közbélés, hátlap, a körök körbetűzése, majd a szélek eldolgozása, és kész.

4 megjegyzés:

kastanie írta...

Hogy ez nekem miért nem jutott eszembe?

Violini írta...

Ölég jó :)

Ági írta...

Hello! Nsgyn jó és őtletes csak így tovább!!!!

Katbo írta...

Akkora ötlet volt a mozaikot így megoldani. Szép lett a végeredmény!