szerda, június 18, 2008

Újra itt :)

Több hét szenvedés után újra visszatérhetek a szerelmetes varrógépemhez. Mekkora boldogság :) Végre vége a szakvizsgáknak, ma megvolt a szóbeli is,ráadásul jelest kaptam mindenből.
Most megfogadom : Soha többé tanulás, mármint ami vizsgával végződik. Teljesen kikészített hogy nem varrhattam.

Ígérem, amint egy kicsit regenerálódtam, és visszatértem a "való életbe", pótolok minden elmaradt telefonhívást, levelet, ígéretet.

Végre megnézhetem a Gulácsy kiállítást, Péreli Zsuzsa életmű-kiállítását, mehetek az állatkertbe, uszodába, kezdődhetnek az evős-ivós, kiülős esték, stb. stb. stb. :))))

11 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Gratulálok:)) Mit tanultál ennyire?

Ledeczki Anna írta...

Köszi! Könyvtáros szakvizsga volt

benkő orsolya írta...

Gratulálok én is! :-)))

Ledeczki Anna írta...

Köszi! De jó hogy itt vagy, és hogy belekezdesz a blogolásba! Remélem neked is jól mennek/mentek a vizsgák:)

Kicsoda írta...

Tok jo!! Gratulalok! Aztan akkor neki a varrasnak:-))
En (tobbek kozt) azert orulok a gyerekeimnek, mert igy annyit `vihetem oket` allatkertbe, amennyit csak akarom;-)

Violini írta...

Én meg már azt hittem valami baj van, hogy nem jönnek 2naponta az új bejegyzések... :-)

kata írta...

Én is gratulálok :) Ha majd én is odáig jutok, hogy egyetemen kell vizsgáznom, nem tudom, sikerül-e majd jelesre... A jövő zenéje... Már egy ideje olvasom a blogod, de csak most szedtem össze magam, hogy írjak is... Minden munkád nagyon szép :)

mandala.47 írta...

Szia!
Nagyon szépek a munkáid! Én nagyon távol állok a varrógéptől. Csak az alapokat tudom. Gratulálok a szakvizsgához, és egy kicsit irigykedem. Jó pihenést, munkát az elkövetköző időszakban!

Borsika - Raymond - Benjamin Herr írta...

Anna - gratulalok a szakvizsgahoz - ujra megnezegettem a munkaidat mult ejjel - gyonyoruek! Es eszmeletlen nosztalgia fogott el a budapesti nyari estekert!! Elvezd oket nagyon! Irj, ha idod engedi!

Adrienn

mammka írta...

Szívből gratulálok én is a vizsgáidhoz!!!!! Én januárban fejeztem be a továbbképzést,akkor adtam le a szakdolgozatomat,(múzeum) és úgy éreztem,hogy most már minden csak könnyebb lesz ezután. Van,amiben ez így is lett.Drága lánykám holnap fejezi be az érettségit,teljesen kivan.Menyem pedig pénteken államvizsgázott.
A foltvarrós fórumról vagyok,ha nem tudnád,ki ez a mammka.:)))))
Ja! Én is aggódtam érted,mindig benéztem ide: gyönyörűek a munkáid!!!!

Ami-Foltosdlgok írta...

Gratulálok én is, és várom az újabb gyönyörűségeket! Használd ki a szabadságot!