szombat, május 17, 2008

Spárgaszezon


Fehér vagy sárga, ha itt a szezon, elég sokszor készítek spárgát. Nem szeretek túl sokat szöszmötölni a konyhában, úgyhogy csak megfőzöm, megpakolom vajjal, még amikor forró, hogy szépen ráolvadjon. Fűszerezem, és finom kenyérrel mennyei.
Most először azonban kipróbáltam sütőben. Olívaolajban megforgatjuk a spárgaszálakat, sózzuk,majd olyan 12 percre betesszük a sütőbe. Sós palacsintatésztát készítünk, amit krémsajttal megkenünk, beletesszük a spárgát és kész.
Hát örülök, hogy kipróbáltam a sült változatot, mert fenomenális. Sokkal erőteljesebb az ízvilága, mint a főzöttnek, persze az olaj által nehezebb is ez az étel.

2 megjegyzés:

Kicsoda írta...

Szerintem a zoldsegek 90%-a sutoben sutve sokkal jobb, mint barhogy mashogy. Nalunk nem lehet eleg brokkolit, fokhagymas sargarepat sutni. Lehet, hogy a brokkolinal `kicsit` segit, hogy a vegen prosciuttoval van osszekeverve:-)))

Ledeczki Anna írta...

Én is nagyon szeretem a brokkolit, jó sok fokhagymával sütve :))